Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
Re: Vincent's RS OM streetfighter
Boeiend, heb toch al een Keihin 28mm liggen. ga volgende week een zelfbouw spruitstuk maken, en misschien ook een membraan bewerken zodat ie wat leuker is.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
De kwaliteit, het ene moment denk je van, jeuj.. het loopt lekker.. uurtje later weigert de carburateur te werken, gooit benzine eruit aan de luchtfilterkant, zonder dat er ook maar iets is veranderd etc. dit heb ik gehad met meerdere arreche's, allemaal hadden ze problemen, of het ding liep over (vlotter die bleef haken), nieuwe carbs waarvan de vlotterbakjes krom waren, verkeerd gefreesd schroefdraad, speling in de sproeierbuizen waardoor sproeiers lostrillen.
dat waren mijn ervaringen er mee in iedergeval, hoorde al eerder dat het niet het beste spul was, toch heb ik er 1 geprobeerd (de 19mm versie) en jammergenoeg bevestigen mijn ervaringen de negatieve verhalen.
overigens, heeft de carburateur wel gewerkt, dit is het moment dat ie het wél deed, één van de zeldzame momenten.. inmiddels is er een dell'ortho gemonteerd en is er niets meer aan de hand.
ok, ik heb nu een 25mm arreche dacht ik, kan ook 24 zijn, en gebruik hem nu al een tijdje, doet het super en nooit problemen mee gehad, dus daarom snap ik niet dat iedereen er altijd zoveel commentaar op heeft. maar het ene arreche model zal dan wel beter zijn dan het andere.
Blok ligt nu uit elkaar, volgende week gaat hij waarschijnlijk pas weer in elkaar, met nieuwe krukas lagers. Heb gister een polini asje gescoort, we wouden hem direct gaan monteren maar toen kwam Martijn op het idee om naar Ben te gaan om slicks op te halen. Mooie bandjes zijn dus ook al binnen heb overigens ook nog een Malossi spruitstuk gekocht van Ben, en ik ga binnekort nog zelf een spruitstuk maken om te kijken of dat leuk is.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
ik ga die slicks onder mn auto hangen. dik burnen met de Saab!
Hoe dan ook... morgen begin ik met school en werk daarnaast nog 4 dagen in de week, dus gaat voorlopig niet echt spannend worden. Van mij mag ie tijdelijk kloos.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum