Geregistreerd: ma aug 09, 2010 1:40 pm Berichten: 103 Woonplaats: Almelo
Re: Derbi Senda DRD EVO specialllll
part2^^
Maar ik was dit echt weer snel spuugzat, en ik was normaal altijd snelste van school en nu de sloomste dus dat zat me niet lekker.
Toch maar eens uitgelegd dat dit echt niet kon maar me pa zei zo ja met reesch uitlaat loopt ie kut onderin. Zei ik zo ja met 80cc los je dat wel op .
Zo gezegd zo gedaan, de boel maar eens flink onder handen genomen:
MHR Replica 80 Yasuni R2 Malossi vl6 membraan S6 koppelingsplaten Andere 17.5, piaggio versie omdat die andere bezetting heeft...
Std cilinder er maar eens afhalen, bleek bij het demonteren 1 tapeind en moer al kapot te zijn. Lekkere kwaliteit weer zeg,pff..
Toen wilde ik de MHR monteren maar zag dat de zuiger tegen het carter aankwam, bleek dat carterbegrenzer te zijn, omg moet niet erger worden zeg.
Nja met me pa overlegd wat doen we eraan. dan maar stuk eraf halen. Freesje voor Dremel gehaald en aan de slag. Blok eerst helemaal afgeplakt en machinestofzuiger erbij om direct af te zuigen.
Met dit als eindresultaat:
MHR erop:
Membraan, nieuw vs oud:
Blok laten afstellen door Josdijkman, geen spijt van gehad, ding liep echt superrrrrr.
En zo stond hij er iets later bij:
2 maanden mee gereden en beviel goed.
Maar dat voorkantje stond me niet aan, met dat lage voorspatbord.
Dus een Acerbis voorspatbord gekocht, en DRD protectors, beugelstjes voor protectors gemaakt met als resultaat:
Geregistreerd: ma aug 09, 2010 1:40 pm Berichten: 103 Woonplaats: Almelo
Re: Derbi Senda DRD EVO specialllll
Zal jullie wel opgevallen zijn dat er nog geen koplamp op zit haha.
Ik houd de std koplamp en heb zitten kutten om die passend te krijgen ivm hoog spatbord. Als eerste voor 125cc 4t Derbi het plastic gedeelte gekocht, waarmee je hem aan voorvork monteerd, maar had per ongeluk die voor model 2008 gekocht, en die had dus nog geen dikke voorpoten.
Nu de goede van 2009 model besteld, maar importeur had niet op voorraad, dus nog ff wachten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum