Auteur |
Bericht |
Narcotica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 05, 2009 5:36 pm Berichten: 263 Woonplaats: België
|
Re: Animocheck: RS50 NM SemiSeat
Hij denkt dat moest hij zoiets doen dat jij al lang zn topic zou gesloten hebben
|
za jul 24, 2010 10:44 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Valt wel mee.
Wacht rustig af, dit is geen verkooptopic maar een Animocheck.
|
za jul 24, 2010 10:45 pm |
|
|
ostjj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 20, 2007 5:32 pm Berichten: 1145 Woonplaats: Merksem
|
Je kon er mss beter met wachten? Stel dat je idee niet lukt ?
za jul 24, 2010 10:55 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Ik zou niet weten waarom niet?
We herstellen hier regelmatig scheuren in kappen, dan kan dit ook wel!
|
za jul 24, 2010 10:56 pm |
|
|
bataloa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 13, 2010 4:55 pm Berichten: 580 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
jongens, jongens, jongens, we maken weer van een mug een olifant. Dit is gewoon een animocheck, of mensen geinteresseerd zijn in een semiseat. Als er geen interesse voor is, hoef je het ook niet te maken he als je zelf toch met een monoseat blijft rijden. Gewoon kijken of het idee je aanspreekt, je mening "normaal" geven. En als de animo voldoende is verschijnen de fotos vanzelf. Daarom heet dit topic ANIMOCHECK: RS50 NM SemiSeat.
_________________ Derbi Gpr50 ‘06
|
za jul 24, 2010 11:02 pm |
|
|
ostjj
ApriliaForum Member
|
Ik denk dat ik mijn mening vrij beschaafd heb gegeven. Heb er geen probleem mee dat washandje dit topic openent, alleen het oog wilt ook wat
za jul 24, 2010 11:04 pm |
|
|
bataloa
ApriliaForum Member
|
ostjj schreef: Ik denk dat ik mijn mening vrij beschaafd heb gegeven. Heb er geen probleem mee dat washandje dit topic openent, alleen het oog wilt ook wat Ja dat zeker, tuurlijk wilt het oog wat, maar je hoeft niet ergens moeite in te steken, als iedereen zoiets heeft van een semiseat? En zo moeten we dit ook behandelen. Kijken of je er interesse in hebt, en vincent kennende krijgt het oog snel genoeg wat
|
za jul 24, 2010 11:09 pm |
|
|
ostjj
ApriliaForum Member
|
bataloa schreef: ostjj schreef: Ik denk dat ik mijn mening vrij beschaafd heb gegeven. Heb er geen probleem mee dat washandje dit topic openent, alleen het oog wilt ook wat Ja dat zeker, tuurlijk wilt het oog wat, maar je hoeft niet ergens moeite in te steken, als iedereen zoiets heeft van een semiseat? En zo moeten we dit ook behandelen. Kijken of je er interesse in hebt, en vincent kennende krijgt het oog snel genoeg wat De meeste animo komt pas als vincent ook daadwerkelijk een eindproduct heeft, dit heeft met de looks en vertrouwen te maken. Niet lullig bedoeld fzo eh, maar zou jij je blok laten reviseren door iemand dat het idee heeft van hoe het moet zonder dat die het een keer gedaan heeft ? Nu niks lullig bedoeld en der zal vast en zeker animo voor zijn maar ik denk dat voor het echte grote publiek hij eerst een eindresultaat moet kunnen bieden. Ik heb er in iedergeval geen animo voor omdat ik met een MY rijd
za jul 24, 2010 11:17 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
Tuurlijk maak ik er eerst zelf 1 alvorens ik het voor andere mensen ga doen.
Ik heb dat allemaal al uitgedacht, en geregeld.
|
za jul 24, 2010 11:19 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
maar ons textiel schoonmaakproduct , heeft al laaten zien dat die met polyester enzo om kan gaan , dus dat vertrouwens is er denk ik wel heb trouwens gekeeken of ik me steuntjes kon vindenmaar die kan ik dus nie vinden
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
za jul 24, 2010 11:21 pm |
|
|
bataloa
ApriliaForum Member
|
ostjj schreef: bataloa schreef: ostjj schreef: Ik denk dat ik mijn mening vrij beschaafd heb gegeven. Heb er geen probleem mee dat washandje dit topic openent, alleen het oog wilt ook wat Ja dat zeker, tuurlijk wilt het oog wat, maar je hoeft niet ergens moeite in te steken, als iedereen zoiets heeft van een semiseat? En zo moeten we dit ook behandelen. Kijken of je er interesse in hebt, en vincent kennende krijgt het oog snel genoeg wat De meeste animo komt pas als vincent ook daadwerkelijk een eindproduct heeft, dit heeft met de looks en vertrouwen te maken. Niet lullig bedoeld fzo eh, maar zou jij je blok laten reviseren door iemand dat het idee heeft van hoe het moet zonder dat die het een keer gedaan heeft ? Nu niks lullig bedoeld en der zal vast en zeker animo voor zijn maar ik denk dat voor het echte grote publiek hij eerst een eindresultaat moet kunnen bieden. Ik heb er in iedergeval geen animo voor omdat ik met een MY rijd ja wat is het probleem dan nu tuurlijk wil je iets zien voor je het koopt, maar ik zie hier nergens het bestelformulier, het rekeningnummer etc haha. Gewoon of er interesse voor is, als je NU geintresseerd bent, ben je NADERHAND niet verplicht het te kopen he als het toch niet is wat je zoekt.
|
za jul 24, 2010 11:23 pm |
|
|
Diegoh990
ApriliaForum Member
|
|
zo jul 25, 2010 11:27 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Vincent, maak anders even een fotoshopje? dan weten mensen gelijk waar het om gaat!
|
ma jul 26, 2010 1:28 am |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
Tja zelf de meest debiele persoon kan het indenken lijkt mij.
Men pakt gewoon een Monoseat en gooit er een zitje op.
Het zijn gewoon alle 3 soorten kappen van het kontje aan elkaar gemaakt en gladgemaakt zodat je de naden niet meer ziet!
|
ma jul 26, 2010 1:40 am |
|
|
Bokito
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 22, 2009 2:44 pm Berichten: 87 Woonplaats: Leek
|
photoshop met oude rs van Melvin_rs:
Bijlagen:
Untitled-3.jpg [ 444.24 KiB | 396 keer bekeken ]