dan woon ik ook wel aardig dicht bij je in de buurt.
moeten we maar eens een Drenthe meeting doen
ik word in september pas 16 dus dat zal nog ff moeten wachten denk ik..:S
verder kan ik niet zo heel veel aan de brommer doen, het velglint is inmiddels wel besteld. ben vandaag wel met mijn vader naar de testbank geweest om de rsv even af te stellen. zie hier het resultaat, 135 pk op het achterwiel en 112 nm koppel
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
Re: Marco´s Aprilia rs50 spains *testbank rsv mille pag.2
Maar als je in september pas 16 wordt, zou ik als ik jou was alvast theorie + praktijk reserveren, of iig al informeren. Want ik hoor al van mensen die afgelopen week praktijk hebben gereserveerd, pas in begin september hebben. Bij mij zelf duurde het 3 weken, dus dat viel nog mee, ondanks dat het wel weer 3 weken is :(
Misschien verschilt dat nog per regio, maar ik zou wel alvast informeren bij een paar rijscholen in de buurt bij je als ik jou was.
MartinW schreef:
Maar als je in september pas 16 wordt, zou ik als ik jou was alvast theorie + praktijk reserveren, of iig al informeren. Want ik hoor al van mensen die afgelopen week praktijk hebben gereserveerd, pas in begin september hebben. Bij mij zelf duurde het 3 weken, dus dat viel nog mee, ondanks dat het wel weer 3 weken is :(
Misschien verschilt dat nog per regio, maar ik zou wel alvast informeren bij een paar rijscholen in de buurt bij je als ik jou was.
klopt, en er zit meestal iets van een maand tussen je theorie & praktijk.
bataloa schreef:
MartinW schreef:
klopt, en er zit meestal iets van een maand tussen je theorie & praktijk.
Ik word ook in september 16, en praktijk kan pas gereserveerd worden wanneer je je theorie gehaald heb. Hopelijk word t niet druk in september dan.
ik heb ook al bij verschillende rijscholen geinformeerd, moet alleen nog een keuze maken
@martin: ik wil er eigenlijk niet te veel aan veranderen, ik vind em zo wel goed zat ^^ alleen het klimrek moet er nog ff af en nog ff wit velglintje erop
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum