Auteur |
Bericht |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
 Re: Aprilia RS SBK Custom
Die discussie kon anders ook wel via pb 
_________________ http://instantboss.org/
|
za jul 10, 2010 12:39 pm |
Persoonlijk album
|
 |
SdeHaan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 26, 2008 5:17 pm Berichten: 603 Woonplaats: Genemuiden
|
Nee dat kon niet ! Iedereen mag van mij weten dat hij zijn afspraken niet nakomt !. Dit is gewoon een tip voor mensen die met robert willen handelen.
Maar aangezien zijn taalgebruik hier, blijkt het wel dat hij schuldig is want anders reageer je ook niet zo.
Ik heb gewoon en kats hekel aan mensen die op het laatste moment afzeggen, ik steek er veel tijd in om met de kopers te praten, aftespreken enz enz.
Ik heb het ook vaak met mijn straalservice, mensen die veel intresse hebben, ik maak offerte's. Steek er tijd in ! En op het laatste moment is het, ik heb geen geld, of plannen zijn gewijzigd of het mag niet meer van paps en mams.
Zulke mensen moeten gewoon een ban krijgen voor alleen het verkoop topic ofzo als het vaker gebeurd !
_________________ *Aprilia RS250*
|
zo jul 11, 2010 1:40 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Computercontact is ook minder "betrouwbaar" als bellen. Mensen die bellen zijn toch serieuzer geïnteresseerd en het is wat meer persoonlijk, of eigenlijk minder onpersoonlijk. OT: jammer dat je hem verkoopt, ik vind dit persoonlijk wel een van de mooiste RS NM van het forum 
zo jul 11, 2010 1:55 pm |
|
 |
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
SdeHaan schreef: Nee dat kon niet ! Iedereen mag van mij weten dat hij zijn afspraken niet nakomt !. Dit is gewoon een tip voor mensen die met robert willen handelen.
Maar aangezien zijn taalgebruik hier, blijkt het wel dat hij schuldig is want anders reageer je ook niet zo.
Ik heb gewoon en kats hekel aan mensen die op het laatste moment afzeggen, ik steek er veel tijd in om met de kopers te praten, aftespreken enz enz.
Ik heb het ook vaak met mijn straalservice, mensen die veel intresse hebben, ik maak offerte's. Steek er tijd in ! En op het laatste moment is het, ik heb geen geld, of plannen zijn gewijzigd of het mag niet meer van paps en mams.
Zulke mensen moeten gewoon een ban krijgen voor alleen het verkoop topic ofzo als het vaker gebeurd ! blijft vervelend, maar dat is het risico dat je neemt als het je niet bevalt, ga je bij een bedrijf werken, dan heb je dat gezeik niet als je opdrachten binnen haalt en je verdiend er lekker aan hoor je niemand klagen 
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
zo jul 11, 2010 1:58 pm |
|
 |
Robert63372
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 16, 2009 5:55 pm Berichten: 328 Woonplaats: Groningen city!
|
SdeHaan schreef: Nee dat kon niet ! Iedereen mag van mij weten dat hij zijn afspraken niet nakomt !. Dit is gewoon een tip voor mensen die met robert willen handelen.
beperk je gelul tot 'afspraak' ipv afspraken en nu moet je echt ophouden met je zielige gedoe hier want ik word niet goed van jou
_________________ Project: Aprilia rs sbk custom: viewtopic.php?f=14&t=15600
|
ma jul 12, 2010 11:15 am |
|
 |
SdeHaan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 26, 2008 5:17 pm Berichten: 603 Woonplaats: Genemuiden
|
Robert63372 schreef: SdeHaan schreef: Nee dat kon niet ! Iedereen mag van mij weten dat hij zijn afspraken niet nakomt !. Dit is gewoon een tip voor mensen die met robert willen handelen.
beperk je gelul tot 'afspraak' ipv afspraken en nu moet je echt ophouden met je zielige gedoe hier want ik word niet goed van jou Er zijn meer mensen die het zelfde met jou gehad hebben dus afspraken ja !
_________________ *Aprilia RS250*
|
ma jul 12, 2010 2:22 pm |
|
 |
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Anders maak je ff een topic in use and abuse, dit schiet ook niet op zijn topic vol te rammen met dit gedoe :p
_________________ bier is lekker
|
ma jul 12, 2010 2:29 pm |
|
 |
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
inderdaad mannen, laten we het hier ontopic houden.
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Jubbega 2011 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Damwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 2010 1ste 70cc Genemuiden 2012 1ste 70 cc Genemuiden 2013
|
ma jul 12, 2010 5:33 pm |
|
 |
Robert63372
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 16, 2009 5:55 pm Berichten: 328 Woonplaats: Groningen city!
|
mis me rs... is nu bijna 4maandjes weg, iemand bekend bij de nieuwe eigenaar? hoor niks meer van hem, zutphen is die nu als het goed is
|
wo nov 24, 2010 3:09 am |
|
 |
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
wo nov 24, 2010 10:23 am |
|
 |
Robert63372
ApriliaForum Member
|
:O ziet er nog goed uit  alleen dat die nu 125 gaat vind ik wel een beetje overdreven haha beter koopt iemand van het forum hem  oja km stand was bij mij 24k toen die verkocht werd  wel gereviseerd, zeker nieuw tellertje ofzo..
|
za nov 27, 2010 8:24 pm |
|
 |
|