mooie unieke matwitte Aprilia rs50
Deze aprilia rs50 is bijna een jaar lang mijn 'projectje' geweest.
Er zijn dan ook aardig veel uurtjes in gaan zitten om hem zo mooi te krijgen.
De brommer is helemaal uit elkaar geweest en grondig schoongemaakt.
Verder is bijna alles opnieuw gespoten, de laklaag zit er mooi stevig op en je moet niet denken dat het matwitte gewoon primer is, het is gewoon een officiele lakkleur! En dit zie je ook wel wanneer je de brommer in het echt ziet.
Technisch is de brommer ook in uitstekende staat, hij rijd gewoon super lekker.
De snelheid ligt tussen de 80-90 in en hij trekt behoorlijk pittig op. Allemaal te danken aan de andere uitlaat die ook zo te vervangen is door de originele die ik er gewoon bij heb voor je! De ketting en tandwielen zitten er pas nieuw op alle olien zijn ververst, kortom je hoeft er weer voor een tijdje niet naar om te kijken. Verder staat de brommer op michelin pilot sporty's voor en achter.
Een klein minpuntje is dat de achterrem nog ontlucht moet worden, daar staat nog niet genoeg druk op. Dit is verder geen grote klus, kun je zelf doen of voor een tientje uitbesteden.
Ik heb er ook nog behoorlijk wat klein spul en onderhouds gereedschap voor je bij. Er liggen hier ook nog een krukas van doppler en een 17,5 en 21mm carburateur die ik niet meer nodig heb, die mag je ook zo erbij meenemen, er zit nu namelijk gewoon de standaard 12,5 mm op.
De brommer word niet meer bereden en staat hier in de garage op een nieuw baasje te wachten.
Ik wil zelf graag aan een auto, maar ik doe hem toch met veel moeite weg..
richtprijs is 1100,- euro. bieden mag, mits serieus!
voor meer foto's en info mail me even.
Bijlage:
PPPPPPP.jpg [ 247.68 KiB | 1470 keer bekeken ]
Bijlage:
PPPP.jpg [ 388.74 KiB | 1471 keer bekeken ]
Bijlage:
P.jpg [ 393.98 KiB | 1455 keer bekeken ]