Re: Rubin's Derbi Senda, update tuning P10
Rondje rijdenWilco en Rubin gingen een rondje rijden naar een dorp hier in de buurt.
Rubin stopt onderweg om te vragen of Wilco een rondje op zn Derbi Senda wou blazen, dat wou Wilco wel.
Stiekem wil Rubin natuurlijk gewoon op de Zundapp van Wilco rijden, maargoed.
Wilco zegt vervolgens, tot het einde van de weg hoor want als er politie komt... Vervolgens roept Rubin nog, niet stoppen eh als je politie tegen komt, BOEKEN die hap
Dus Rubin stapt op de Zundapp van Wilco, en begint rustig te rijden.
Dan komt Wilco ineens met een noodgang voorbij. Op het einde van de weg zou Wilco stoppen, om vervolgens weer van brommer te ruilen. Richting het einde van de weg waar Wilco 100+ rijd, ziet hij van rechts een motoragent aankomen op zijn BMW 1200cc motor. Wilco remt meteen af, en zet de brommer (derbi) aan de kant. Rubin gaat er zo naast staan met de Zundapp, zodat de motoragent niet kon zien dat m'n brommer (de Derbi) GEEN: Kenteken,Verlichting,Kappen, had. De snelheid waar mee Wilco reed lag rond de 100, en oom agent heeft dat zeker gezien.
Vervolgens komt de motoragent naast ons staan en zegt, mag ik jullie rijbewijzen. Gelukkig hadden we die bij. Dus Wilco begint meteen, zonder dat die agent wat kon zeggen
over zijn BMW motor te praten. Mijn vader heeft dezelfde, en klopt het dat ik deze motor pas in onderhoud zag staan???
Dus vervolgens roept Rubin, is hij snel?
Hoeveel seconden doet hij er over van 0-100 ? De motoragent zegt vervolgens, dit heb ik nog nooit getest.
Zo nog even een gesprek (geuhuhsliiijjmmm) over zijn motor gehad.
Dan zegt dat agent ineens, ik ga je matsen vriend.
Voor je kentekenplaat EN derest.
Rubin zegt vervolgens; vriendelijk bedankt
Wilco zegt nog even gedag tegen oom lief
En de agent vertrekt