Re: Derbi Evo Limited #740/999 (andere koplamp en spatbord)
2 gaatjes boren is toch niet veel werk? Die originele van een pro zijn ook niet mooi aangezien daar in de zijkant van elke kap 2 gaten zitten voor de reflectors.
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
Re: Derbi Evo Limited #740/999 (andere koplamp en spatbord)
Ja, maar in die pro heb je dus ook 2 lelijke lege gaatjes, en die van een kx85 zijn mooier, dus kan je beter die nemen.
-Spiegels eraf -SCR CORSE eronder -Kententekenplaathouder vernieuwd -Achterlicht met knipperlichten erin -Xenon look-a-like lampje -Renthal Stuurrol -Alarm -Bandenletters wit gemaakt -Orginele handkappen er weer op
Geregistreerd: wo maart 24, 2010 9:27 pm Berichten: 1699 Woonplaats: Heibloem
Re: Derbi Evo Limited #740/999 Foto Update p.3
Ook daarom jah, of juist een opvallende kleur. Alles op je brommer is een beetje weggekleurd. Als je die erop zet en wat feller maakt springen ze er al uit. Hoef niet kan wel
Mooi ding man, Zijn hier voorvork protectors voor te krijgen? Zou wel leuk staan, zwarte met een rood lijntje erop of zo
jah klinkt als een erg goed idee maar die voorvorkprotectors komen er ook nog wel op maar ik vergeet nog steeds ze te bestellen maar dat met dat rode lijntje erop lijkt mij ook niet verkeerd nee. maar zou je dan verticaal over het midden doen of aan de zijkanten?? ideeën misschien zijn altijd welkom eventueel met photoshop foto erbij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum