Auteur |
Bericht |
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Re: Dylan's RS Extrema
Metrakit koppelingen is troep.. slipte bij mij op m'n mhr80 al als een gek.. Polini 5 plaats is stukken beter. En een BB over straat is idd een heel slecht idee, Boeran had er 1 maar die was na een dikke 150 runs al helemaal kapot gesleten..
_________________ Ktm #24
|
za jun 26, 2010 5:00 pm |
|
|
tijn-fr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 04, 2009 7:21 pm Berichten: 714 Woonplaats: Oud-Beijerland
|
toch leuk setupje, loopt wel aardig denk ik
_________________ Aprilia RS50 NM harada :> viewtopic.php?f=13&t=13033
|
za jun 26, 2010 5:01 pm |
|
|
DylanRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 20, 2010 1:24 pm Berichten: 97 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Ja, dat lijkt me ook wel. Maar die MRD platen zijn toch wel goed genoeg voor TP 85? Aangezien je met een compleet std koppeling op een DR80 al genoeg hebt.
_________________ Hey, waar is Perry?
|
za jun 26, 2010 5:05 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Geen idee, je bedoelt die gietijzeren 85cc? die zijn nog redelijk krachtig hoor...
_________________ Ktm #24
|
za jun 26, 2010 5:22 pm |
|
|
DylanRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 20, 2010 1:24 pm Berichten: 97 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Die gietijzeren ja. Dat ze krachtig zijn weet ik, daarom kies ik em ook Krachtig maar toch aardig slijtvast. Goed voor op straat dus Maar ik kijk wel even. De koppeling heb ik hier nog liggen, dus als het slipt doe ik er wel 5 platen in.
|
za jun 26, 2010 5:26 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
DylanRS schreef: Wat een aardige mensen op dit forum zeg, en voor de duidelijkheid, zo heb ik de brommer gekocht. Heb alleen de kuip matzwart gemaakt, een AM6 eronder gemaakt en deze uitlaat eronder gegooid. Dat ie op dit moment nog beun is weet ik, maar daar komt verandering in. Je hoeft niet te geloven dat ik dit netjes krijg, maar je zult met je bek vol tanden staan als het me is gelukt. Ik moest er ook even aan wennen toen ik nieuw op het forum was. Er zijn gewoon zo'n paar van die gasten die altijd maar wat zeiken. Die moet je gewoon negeren, doe ik ook, en dat maakt mijn forum ervaring een stuk prettiger erop En succes met je brommer!
zo jun 27, 2010 9:24 pm |
|
|
DylanRS
ApriliaForum Member
|
Dankje Ja, kben het forum van Rieju gewend. Daar ben ik al sinds het begin lid van, dus ff wennen om hier weer helemaal nieuw te zijn.
|
zo jun 27, 2010 10:37 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Nu de waslap moderator is, komt alles goed met dit forum
zo jun 27, 2010 10:56 pm |
|
|
DylanRS
ApriliaForum Member
|
Hij komt wel over als een goeie gast.
|
zo jun 27, 2010 11:11 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
DylanRS schreef: Was met een maatje blokje aant opbouwen met: MHR 86 BB 32 Mikuni vlak doppler versnellingsbak 5 plaats koppeling malossi RHQ kruk opmaat uitlaat.
. 86 bb met een rhq krukas heb je onderzoek gedaan?? aangezien dat onmogelijk is
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo jun 27, 2010 11:15 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
|
Is hij ook Maar er zijn ook van die figuren hier die het behoorlijk verpesten voor anderen. Maarja, zoals ik al zei, gewoon negeren dat volk
zo jun 27, 2010 11:23 pm |
|
|
DylanRS
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: DylanRS schreef: Was met een maatje blokje aant opbouwen met: MHR 86 BB 32 Mikuni vlak doppler versnellingsbak 5 plaats koppeling malossi RHQ kruk opmaat uitlaat.
. 86 bb met een rhq krukas heb je onderzoek gedaan?? aangezien dat onmogelijk is Ho es, ik heb met de cilinder, krukas en carb niks te maken gehad. Dat deed een maatje van me, aangezien we het met zn 2en op hebben gebouwd. Hij zegt ieg dat het een RHQ is. Maar kan ik nog wel ff navragen, die kerel liegt wel vaker.
|
zo jun 27, 2010 11:38 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
DylanRS schreef: team-rs schreef: DylanRS schreef: Was met een maatje blokje aant opbouwen met: MHR 86 BB 32 Mikuni vlak doppler versnellingsbak 5 plaats koppeling malossi RHQ kruk opmaat uitlaat.
. 86 bb met een rhq krukas heb je onderzoek gedaan?? aangezien dat onmogelijk is Ho es, ik heb met de cilinder, krukas en carb niks te maken gehad. Dat deed een maatje van me, aangezien we het met zn 2en op hebben gebouwd. Hij zegt ieg dat het een RHQ is. Maar kan ik nog wel ff navragen, die kerel liegt wel vaker. wou al zegen want van een rhq is de slag niet goed voor een bb , dus is niet waar of het is geen 86bb maar een 77
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo jun 27, 2010 11:40 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Mooi dat je deze RS OM Extrema weer nieuw leven gaat inblazen! Jammer dat er niet meer veel van rond rijden...in goede staat althans. Ik ga het iig volgen
zo jun 27, 2010 11:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
|
Emanuel is ook een hele goede persoon
zo jun 27, 2010 11:54 pm |
|
|
|