Auteur |
Bericht |
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
RS-Jurrien schreef: waarom heb je die bouten er in gezet? ja lol om hem vast te zetten.. maar bij mij klikt ie zich alvanzelf vast in de houder
als jij hem geklikt laat zitten in de houder dan kan ik al vast verklappen dat je hem zeer binnenkort gaat verliezen... dat kenteken blijft echt nooit zitten in alleen die houder zitten... ik heb hem maar vast geschroefd aangezien ik dat ook wel netter vond
die MF sticker is alleen nuttig als je ook echt op het motor forum zit met die sticker kun je namelijk in een gespot topic komen ! als een andere member je hebt zien rijden bijvoorbeeld het moet wel orgn. blijven dus ik hoop niet dat iedereen nu dat stickertje erop gaat zitten plakken
|
di maart 28, 2006 10:13 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Eentje van apriliaforum ontwerpen Of gewoon eentje van Nederland maken.
|
di maart 28, 2006 10:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
een NL stickertje zou ik niet doen aangezien dat een wettelijk logo is dus als je daarmee gepakt word ben je nog niet jarig je zou idd in plaats van MF AF kunnen maken alleen zou ik wel ff toestemming vragen aan motorforum aangezien die het bedacht hebben
|
di maart 28, 2006 10:19 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Alsof hun het kunnen verbieden Maar tis allebei illegaal, er mag gewoon niks op zitten. Maar ik denk dat de politie niet moeilijk gaat doen omdat je NL gebruikt Volgens mij valt het ze niet eens op!
|
di maart 28, 2006 10:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
peteRS schreef: Alsof hun het kunnen verbieden Maar tis allebei illegaal, er mag gewoon niks op zitten. Maar ik denk dat de politie niet moeilijk gaat doen omdat je NL gebruikt Volgens mij valt het ze niet eens op!
dat NL logo mag gewoon niet gebruikt worden aangezien die van bestaande kentekens af komen ! dit is slechts een verzinsel dus minder strafbaar ! en ja het is ilegaal en ja er staat helaas een dikke bekeuring op
|
di maart 28, 2006 10:21 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
|
Hoeveel dan?
|
di maart 28, 2006 10:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
ik weet dat bedrag helaas niet uit me hoofd... maar voor de motor was het iets van 60 euro
|
di maart 28, 2006 10:24 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
vuile afzetters
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di maart 28, 2006 10:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
|
di maart 28, 2006 10:28 pm |
|
|
Sampers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 30, 2004 5:38 pm Berichten: 168 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Gooik
|
Heeej werner, Ik heb je topic al enkele keren bekeken, en ook gelezen en ook een reply geplaatst. Maar ik ben nu ook wel nieuwsgierig. ik zou graag wat nieuwe foto's zien.
je hebt nu normaal een RS 250 koplamp en een nieuwe achterband. Ik zag ook dat je stivker op zuikuipen beschadigd is en dat je misschien een nieuwe zocht. Ben je daar al verder mee?
Ik ben nu nog meer geinteresseerd sinds ik ook een Harada heb gekocht. Ik replyde al eerder in dit topic dat ik de ronde sticker niet zo mooi vond staan, maar nu vind ik die eigenlijk wel heel mooi. Al zie ik persoonlijk liever de harada sticker in wit en rood.
De stickers op kuipen heb ik er niet meer opzitten, en vind het ook mooi zo.
Ben vooral benieuwd hoe die RS250 koplamp eruit ziet op een harada.
Veel plezier nog!
_________________ -cagiva mito evolution rossi replica import uit italie
-Tetsuya Harada replica RS50 2000
-Aaron Slight Castrol RC45 Superbike replica AF1
|
zo jul 02, 2006 10:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
bij deze bedankt voor je reatie !
ik ben bij deze bezig met de RS ik heb al een aantal (helaas dure) update`s op de RS zitten ik wacht nog op 1 onderdeel en dan wil ik jullie wel een update geven over hoe hij er nu uit ziet
en waar ik helaas al bang voor ben... ik ga het motorblok van de winter aardig onder handen nemen als de RS in de Winterstalling staat maar ik richt me op dit moment heel erg met het uiterlijk van de RS ! wat deze zijn ? dat ga ik nog niet verklappen ik snap dat iedereen erg nieuwsgierig is naar de foto`s en de koplamp... maar gedult is een schone zaak
maar ik heb mischien wel een spypic voor jullie
Bijlagen:
IMG_0685 (verkleint).JPG [ 46.99 KiB | 2860 keer bekeken ]
|
do jul 13, 2006 2:39 am |
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
pff als er toch nog niks verandert is kun jenet zo goed even foto's maken van die koplamp
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
za jul 15, 2006 12:59 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
Eamonn schreef: pff als er toch nog niks verandert is kun jenet zo goed even foto's maken van die koplamp
die heb ik.... maar er is genoeg verandert...
|
za jul 15, 2006 1:08 pm |
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
post ze dan ff.... waar heb je anders zown topic voor
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
za jul 15, 2006 1:45 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
als je mijn verhaaltje nou even leest...
dat doe ik nog niet dat doe ik pas als ik dat ene laatste onderdeel binnen is gekomen (is net 10min. binnen) moet gemonteerd worden en dan weer foto``s gemaakt worden EN DIE foto`s krijgen jullie te zien
anders is het niet leuk
|
za jul 15, 2006 1:48 pm |
|
|
|