Auteur |
Bericht |
desleyboer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 21, 2009 3:22 pm Berichten: 863 Woonplaats: Beilen
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Uitlaat aprilia SX
Yasuni r2 ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
_________________ Aprilia sx50 2009 Totalloss. Derbi Gpr50 2010 Verkocht. Citta snor. 65cc Golf mk1 cabrio 84.
|
vr jun 25, 2010 7:26 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
SX=ROBIN
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Uitlaat aprilia SX
Citaat: Zoals ik al zei: Ik heb hier nog een Polini Evo pijp liggen, denk niet dat er (veel) snellere pijpen zijn.
Oke heb je foto'tjee wat vraag je er voor waar woon je en istie niet geroest
_________________ SX 2008
|
vr jun 25, 2010 10:45 pm |
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
ThomaSBK schreef: *Vincent* schreef: Wat een mongooltjes hierboven zeg. Ga eens naar mijn brommer kijken en zeg dan nog eens dat een 50 niet hard gaat? Je moet gewoon weten hoe je het doet, en blijkbaar weten jullie dat niet.
*zucht* In jouw topic valt niet veel te zien, en het is en blijft een straat brommer. Dus andere ontsteking of cilinder laten tunen is niet iets wat je zomaar doet. ik had het over mijn brommer, niet mijn topic. en het blijft inderdaad een straatbrommer, maar dat neemt niet weg dat hij leuk kan zijn. dingen zoals tuning kan je ook laten doen op je gila 2, is een cilinder met potentieel, en voor een prikkie maakt iemand met ervaring er een hele leuke cilinder van. enige probleem van 50cc is dat er geen goede 50cc uitlaten zijn, dus die zal je zelf moeten maken. Maar ik denk dat je in vergelijking toch een hele leuke 50cc kan hebben voor het geld van een pro race setup of iets dergelijks.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
za jun 26, 2010 11:32 am |
|
SX=ROBIN
ApriliaForum Member
|
Is een yasuni cross een goede 50cc uitlaat Wie weet er nog een goede uitlaat OP 50cc !!!!!
|
za jun 26, 2010 5:12 pm |
|
tijn-fr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 04, 2009 7:21 pm Berichten: 714 Woonplaats: Oud-Beijerland
|
hoeveel wil je er nog horen? ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) volgens mij zijn er wel een paar genoemd nu, en zoek het anders zelf ff op internet op ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
_________________ Aprilia RS50 NM harada :> viewtopic.php?f=13&t=13033
|
za jun 26, 2010 5:14 pm |
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
jij bedoelt iets anders met goed dan ik.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
za jun 26, 2010 7:52 pm |
|
SX=ROBIN
ApriliaForum Member
|
Citaat: hoeveel wil je er nog horen?
Er zijn alleen maar mensen die zeggen dat ik een andere cillinder meot nemen, en ik vraag om een andere uitlaat die het goed doet op 50 cc, en niet een andere cillinder. Want dat mag ik niet van sma
|
za jun 26, 2010 10:39 pm |
|
SX=ROBIN
ApriliaForum Member
|
Citaat: jij bedoelt iets anders met goed dan ik.
Wat voor uitlaat vind jij goed dan op een 50cc cillinder?
|
za jun 26, 2010 10:39 pm |
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
uitlaten topic schijnt goed te zijn op 50cc
slot
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za jun 26, 2010 10:42 pm |
Persoonlijk album
|
|