Auteur |
Bericht |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Re: Haga replica onder constructione (word opnieuw opgebouwd)
heb nog een nieuwe zuiger, dis m'n eerste had dat al expres gedaan ivm die mvt met al die curves.. mrjah ik weet zeker dat ie niet 100% goed staat.. heb het op het blote oog gedaan.. alleen hoe werkt dat precies met een stroboscoop? en heeft bouran zoiets? dat ik misschien bij hem op de testbank zou kunnen afstellen..
vr jun 18, 2010 12:03 am |
Persoonlijk album
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
stroboscoop doe je aan je bougiekabel, als je bougie vonkt, knippert je stroboscoop mee, die richt je op je vliegwiel en dan kan je precies zien waar het streepje van de rotor staat tov de stator, zou niet weten of bouran dat heeft dan zal je hem moeten pben
_________________ bier is lekker
|
vr jun 18, 2010 11:48 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
okeej wel dus wat ik dacht alleen dacht dat het ingewikkelder was maar ik zal hem is pb'en hoe en wat, kijken of dat wat word..
vr jun 18, 2010 5:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Om even hierop terug te komen, ik heb er 1 gevonden bij ons in de garage.. Weet niet of je probleem al is opgelost?
_________________ Ktm #24
|
ma jun 21, 2010 6:26 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
Senda80Rosmalen schreef: Om even hierop terug te komen, ik heb er 1 gevonden bij ons in de garage.. Weet niet of je probleem al is opgelost? wtf dat vind je ook zomaar ff mr probleem is nog niet opgelost.. jammer dat je niet zo dichtbij woont mr ik ben momenteel ff druk bezig met stageverslag.. moet van 11 weken 40 uur per week gaan indelen>< ik had per uur of half uur bij moeten houden wat ik deed mr je hoeft het niet in te leveren bij je verslag mrjah was het wel weer denk.. zondag met een beetje geluk dat ding op de aanhanger richting scharendijke om bij bouran op de testbank te gaan en strobo op de ontsteking aansluiten
ma jun 21, 2010 7:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Ja, ik was m'n blok eruit aan het lepelen zie ik ineens ergens in een hoek van de garage een heel klein kliever-ding liggen.. Ja is idd jammer... Beter verhuis ik ff naar t westen en krijg ik een grotere garage...
|
di jun 22, 2010 9:27 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
haha in het westen word juist meestal je garage er niet groter op ach scheelt iig dat ik 4 jaar geleden ofzo verhuisd ben, anders woonde ik in een veel te groot huis zonder garage ik ga morgenochtend ff andere sproeier erin rossen en dan boek ik hem weer ermee naar me stage
di jun 22, 2010 9:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
Senda80Rosmalen schreef: Om even hierop terug te komen, ik heb er 1 gevonden bij ons in de garage.. Weet niet of je probleem al is opgelost? heb je daar gereedschap voor nodig dan?? doe het altijd met schroevendraaier. en dan met de oude remblokjes er tussen
|
di jun 22, 2010 10:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
dus heb je dr geen gereedschap voor nodig he
_________________ bier is lekker
|
di jun 22, 2010 10:46 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
jasonNL schreef: Senda80Rosmalen schreef: Om even hierop terug te komen, ik heb er 1 gevonden bij ons in de garage.. Weet niet of je probleem al is opgelost? heb je daar gereedschap voor nodig dan?? doe het altijd met schroevendraaier. en dan met de oude remblokjes er tussen als je nou is een keer terugleest>< volgens mij heb je toen hetzelfde gezegd toen het niet lukte iig willen ze bij mij niet
wo jun 23, 2010 6:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
oke oke lekker kut allemaal, me rs doet vaag, die testbank ging toen niet door ivm mijn school, dit weekend kon bouran zelf niet, dus ff kijke voor andere keer maar iig hij valt gelijk uit als ik me koppeling in druk en heeft weinig vermogen voor de rest rijd ie wel en blijft ie ook normaal op temperatuur, zelfs met orgi radje.. maar iig klopt er iets niet sommige hadde ze al gezien, mr ff wat foto's van toen ik vd week voor stage aan de andere kant van alphen moest zijn Toen begon het gekut trouwens, eerst al keer toen ik was wezen rijden, mr toen die warm was begon die vaag te doen, en ook stotteren, dus ik dacht van najah zal wel komen omdat ie te rijk staat. maar de eerste 3 meter die ochtend dat ik nr werk/stage ging het normaal daarna bleef die ook zo vaag doen mr hier de foto's van m'n tel weliswaar..
za jul 03, 2010 3:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
hij blijft dus aan het klote Wel mooi zo dat kenteken en dat voetsteuntje rechts Maar hij is mooi hoor
za jul 03, 2010 4:05 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Alleen die r3 hangt laag.
|
za jul 03, 2010 4:06 pm |
|
|
Dane
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 13, 2009 1:31 pm Berichten: 2213 Woonplaats: Eindhoven / Aarle rixtel
|
die hoord tog zo te hange ? ziet er nog steeds supervet uit
_________________ viewtopic.php?f=11&t=13857
Alain... schreef: ik was dus zo fucked up pissig dat ik uit wanhoop in de tank heb lopen zeiken.. !!!
|
za jul 03, 2010 4:14 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
Jeroenvs schreef: hij blijft dus aan het klote Wel mooi zo dat kenteken en dat voetsteuntje rechts Maar hij is mooi hoor jaah word er echt niet goed van.. en sjah dat kenteken zat op me tas mr moet nog nieuwe aanvragen, maar ik vind het ook zonde van dat lekkere strakke kontje en ruben die r3 hangt heeel laag ja als ik me brommer een stoeprand op wil rollen (ook een lage) dan moet ik echt afstappen en optillen @ dane, jah kan niet anders, maar een r3 voor een senda is eigk niet voor een my en een r3 van een tzr/rs nm ga ik er echt niet onder hangen want dan krijg je hetzelfde als met me pro race van tzr/rs nm
za jul 03, 2010 4:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
|