Geregistreerd: zo jun 28, 2009 8:04 pm Berichten: 2258 Woonplaats: sintjuttemis
Re: KTM EXC 525R 2005/2006
http://link.marktplaats.nl/347460810 zelfde model als die van jou toch? maar dat is dan wel de enigste, ik bedoel niet dat ze allemaal zo goedkoop zijn hè
blok is helemaal naar de klote, zit geen goede vering in, geen smwielen, geen geschikte remmerij, geen knappe uitlaat etc etc. Wat een vergelijking zeg. Maja ot: Dikke ktm.
haha jep hmm voor 4k weet ik niemand hehe maar i kdacht wel dat je rond die prijs zou zitten
vandaag even stukje gereden met redbull, haha monster ist! op het achterwiel gaat alweer een stukkie beter haha ik heb een paar filmpjes, het zijn niet zulke hele goeie, maar t is iets haha
hier alvast een filmpje van redbull, de rest komt nog, maar ga eerst even eten.
Dikke zippa.
_________________ J()®|)Y ™ Aprilia rs 125!!!! JWZ . *'-( _\ zegt (Aprilius): *die agent zegt : als je je brommer zo onbegrenst . trekt heel je frame krom *ik wou bijna zeggen : jij moet niet zo hard nadenken . dan trekken je hersencellen krom
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum