Re: team rs - aprilia rs
Robert63372 schreef:
ja ik betwijfel dat, bij mij houd die al op bij 12-13 (daarna wil die nog wel door maar is er geen kracht meer) met zn pro race uitlaat ga je wel tot 14k (of hoger) en hoe hoger de toeren hoe meer kracht
vooronsteking van mij staat op 2.0 (twins pvl) dat is de waarde van twins
dan doe je iets goed fout ik draai met me mhr pijp al 13.2 k dus er is egt iets miss met je brommer denk ik
hoeveel uur heeft je cilinder ak gedraaid met de zuiger die er nu inzit
edit.2.0 is de algemeene afstelling he , 0.3 mm anders kan zomaar 1 a 2 pk scheelen
had het met me bb sr , (hpi) ging van de 4.0 naar 4.5 en had ineens ipv 24 pk 28.2 pk
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
Re: team rs - aprilia rs
P.O.C. Tom schreef:
Hoe hoger je powerband ligt hoe meer kracht is correcter.
Nee hoor
Een powerband van 6.000 tot 10.000 toeren kan in veel gevallen krachtiger zijn dan een powerband van 10.000 tot 14.000, ligt maar net aan de timingen van je cilinder en het ontwerp van je uitlaat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum