[74,6][LC] Puch Maxi Sprinter [MJ][2010] FILMPJES!!!
Hallo mede-forumleden,
zal me allereerst even voorstellen, ik ben Maarten Jong, wonende in Nieuwe Niedorp en word 29 Juni 16 jaar. Hobby's zijn sleutelen,brommercross,brommersprint en voetbal.
Deze sprinter heb ik zelf opgebouwd in zeer korte tijd. Vorig jaar had ik met me vorige sprinter meegedaan met Genemuiden maar daar ging het niet zo goed :rofl: . Toen had ik de sprinter verkocht en het blok gehouden. Even rust gehad en toen deze sprinter opgebouwd. In de planning stond om Jubbega 2010 te gaan rijden maar dat werd hem niet.. Dus we gaan voor Damwoude dit keer.
Hier wat informatie over de sprinter, mochten er vragen zijn.. stel ze gerust :thumb:
Setup:Cilinder: 74,6cc Polini watergekoeld. Tuned by IST.
Cilinderkop: Malossi AF1 watergekoeld voor een betere compressieverhouding.
Zuiger: Nieuwe Polini 74,6cc zuiger.
Krukas:DMP met oranje vulling en een zundapp drijfstang.
Carters:Opgelast en aangepast door IST. Drijfstangruimte is gelast door Nico Bakker framebouw.
Carburateur: 24mm Stage 6.
Luchtfilter: Stage 6 dubbellaags wit.
Ontsteking: HPI Binnenrotor.
Uitlaat:Omgelaste Stage 6 R1200 van Piaggio.
Koppeling:Hank Kok
Membraan: Metrakit 4 kleps.
Spruitstuk:Zelfbouw door Sebastiaan.
Uiterlijk:Frame: Matzwart, Polini 910 zitje,achterkant afgeslepen en dichtgelast,luchtfiltergat dichtgemaakt,radiateur van een Yamaha DT, EBR voorvork met stabilisator, EBR achterbrug.
Wielen: Fluor oranje, nieuwe remschoenen,lagers en moeren. Deestone worldtraveler banden.
Stuur: Clipons van een minibike, lustio kort remhendels, Koso teller, Motoplat killswitch, Tomaselli snelgas,Hebo handvaten
Foto's van hoe het er nu bijstaat:Enkele foto's van onderdelen:Voor:Na:To do:
Kettingrand boven monteren en onder maken.
Clip-ons hoger zetten.
3 nieuwe kabels monteren.
Nog een beetje afstellen(grotere sproeier).
CDI goed vastzetten.
Kabels netjes afwerken.
Kill-switch aansluiten.
Accu opladen.
Tankdop kopen.
Vliegwielkapje monteren.
Malossi vl13 membraan testen.
Nieuw spruitstuk maken.
Tot 12 Juni bij Brommersprint Damwoude :thumb:
Maarten
:mrgreen: