Auteur |
Bericht |
Maartske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 09, 2006 6:02 pm Berichten: 15 Woonplaats: Zundert...
|
hij is mooi geworde dennis!
ik vin da zilver juist wel leuk,, anders is tie zo saai
|
ma jan 09, 2006 8:14 pm |
|
|
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
hej maartje ja bedankt ej zilver springt er zo wel veel beter uit met dat zwart iedereen kijkt naar uw as ge dr mej rijd dus echt wel ruig
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
ma jan 09, 2006 8:25 pm |
|
|
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
vanavond naar de gene die stikkers voor ons gaat make we wete niet wat we wille maar hij gaat ons vanavond gelukig helpe
dus binnekort weer fotos
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
do feb 23, 2006 5:41 pm |
|
|
ApriliaForum Member
|
julie wiste het al de meeste dan van de bestikkering
dit is dus geworden
het eerste ontwerp
waar vakje rond stond moes worden verandert
en dan hebe ze dit ervan gemaakt
maar ik wil denk ik toch dat zonnetje achterop weg heben maar daar kijk ik nog wel even mee
ga toch nog een x naar die jonge om paar kleine dingetjes aan te pase en dan binnekort maar bestikkeren
|
vr maart 24, 2006 9:44 am |
|
|
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
vr maart 24, 2006 10:05 am |
Persoonlijk album
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
jah ziet er zeker leuk uit !
_________________ De NnisRs
|
vr maart 24, 2006 4:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
vond dat rechte mooier... maar ja het is jouw rs
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
vr maart 24, 2006 4:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
ik vind t ronde mooier
ziet er goed uit!!
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
vr maart 24, 2006 4:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
alikz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 04, 2006 1:14 am Berichten: 139 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Leiderdorp
|
mooi hoor, maar waar heb je dat schakelpookie vandaan? en heb je ook zo'n rempedaal?
vr maart 24, 2006 6:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
ApriliaForum Member
|
ja ik vond de rechte dan opzich ook mooier
maar die ronde zit tege de richting van kap vorm
voor dat pookje enz
is gewoon universeel dacht ik
gewoon bij brommer winkel gehaald
bij ons in de buurt
martens tweewielers
|
ma maart 27, 2006 3:57 pm |
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
Heb je die plaatjes ook kaal zeg maar?
zou je die even naar me willen sturen?
kijk voor mn mail even in mn profiel
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
ma maart 27, 2006 4:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
ApriliaForum Member
|
omdat we ondertusse een nieuwe kopier apparaat met scaner en printer enz in mekaar hebbe gekocht wat fotos in gescant en dat was erg mooi denk die zet ik dr eve op dusja
hier zijn ze dan
toen we heb net hade 1dag nieuwste model toen dus oude foto
hij is toch zo mooi geweest nu ook maar toen ook
dichterbij
mn broer dus nu weer een stuk ouder
nog een xtje
jammer dat ze was gevallen
fotos van het terug in elkaar bouwen
na even sleutelen
kappe er weer af als je iets vergeete bent
mn broer en mn pa die ook soms paar minute helpte
de laatste
dat waren ze weer hoop snel op de stikkers zal er nog eens achteraan gaan als mn zus trug is van vakantie
sorry voor slechte fotos maar ze waren al in geplakt en moet je over de folie scanne en krijg je dit
mn broer is trouwens ookniet zo dik die jas is heel erg breed en heel erg goed lekker warm
|
di apr 11, 2006 7:24 pm |
|
|
ApriliaForum Member
|
binnekort meer info over bestikkering vooor rs
|
do apr 13, 2006 7:01 pm |
|
|
ApriliaForum Member
|
ja dit zijn dan de fotos tusse door
volgendeweek woensdag 7uur weer een "afspraak" met die jonge die stikers enz maakt en dan komt het difinitieve ontwerp dus is die over 2weke ongeveer gestikkerd als het goed is
nog iets:
welke naam zoude julie DEZE brommer geven ????
hoor graag alle dinge leuk of stom dom of slim maakt niks uit
|
do apr 13, 2006 7:02 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
mooi ik ben benieuwd
|
do apr 13, 2006 7:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
|