Derbi Senda DRD EVO LTD Te Koop!!
Auteur |
Bericht |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Re: Derbi Senda DRD EVO Ltd Rollerbank p36
euro'tje of 400.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
do jun 03, 2010 4:55 pm |
|
|
Waldo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 29, 2009 8:15 pm Berichten: 370 Woonplaats: Wassenaar, Zuid-Holland
|
Dan moet je maar ff op easyparts kijken en de benodigde onderdeeltjes voor de bak optellen nou geloof me dat is komt aardig in de buurt bij wat ik zei, met arbeidsloon dan..
_________________ Derbi Senda DRD EVO Ltd
|
do jun 03, 2010 4:59 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Daarom, moet kunnen,
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
do jun 03, 2010 4:59 pm |
|
|
b0nes
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 04, 2009 6:01 pm Berichten: 858 Afbeeldingen: 0
|
geen 400 en wel meer als 800. bak zelf is al 5/600 ofzo je neemt dan gelijk krukaslagers mee je moet het blok onder de brommer vandaan laten halen en splitsen etc. Gewoon een bonnetje laten schrijven door je baas en die opsturen hij werkt vast wel mee jou baas, is makkelijk geld verdienen want vervange hoeft echt niet! Nu kan het niet heel veel kwaad maat van me rijd al een maand zonder koppeling. wel zou ik even je bak olie verversen kan je zien of er metaal stukjes inzitten
_________________ Subaru impreza wrx '04 If in doubt, flat out! Kawasaki ZX-6R ninja '03 let the good times roll!
|
do jun 03, 2010 5:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Ja probeer het maar gewoon, kijken wat je ertegen kunt bereiken. Misschien wordt dan wel alles ''kwijtgescholden'' en/of ongeldig verklaard. Maar blijft altijd lastig om tegen de wouten in te gaan... Opschakelen zonder koppeling kán wel, maar alleen in het juiste toerengebied zodat met je voet onder het pookje, hij eigenlijk dan vanzelf in de volgende versnelling glijd. Maar of het gezond is is een punt van discussie, aangezien men in de motorcross ook gewoon door de versnellingen heen trapt. Maarja die hebben extra light gearbox oil, en halen ook elke 15uur het blok uitelkaar. Voor een fragiel brommerblokje zou ik toch wel zoveel mogelijk de koppeling gebruiken. Laat je dealer het bevestigen, of zoek het ergens op. Succes ermee!
do jun 03, 2010 5:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
Waldo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 29, 2009 8:15 pm Berichten: 370 Woonplaats: Wassenaar, Zuid-Holland
|
RS 746 schreef: Ja probeer het maar gewoon, kijken wat je ertegen kunt bereiken. Misschien wordt dan wel alles ''kwijtgescholden'' en/of ongeldig verklaard. Maar blijft altijd lastig om tegen de wouten in te gaan... Opschakelen zonder koppeling kán wel, maar alleen in het juiste toerengebied zodat met je voet onder het pookje, hij eigenlijk dan vanzelf in de volgende versnelling glijd. Maar of het gezond is is een punt van discussie, aangezien men in de motorcross ook gewoon door de versnellingen heen trapt. Maarja die hebben extra light gearbox oil, en halen ook elke 15uur het blok uitelkaar. Voor een fragiel brommerblokje zou ik toch wel zoveel mogelijk de koppeling gebruiken. Laat je dealer het bevestigen, of zoek het ergens op. Succes ermee! Ik ga inderdaad kijken wat ik er tegen kan doen, kijk ik hoef niet gelijk een nieuwe bak of 800 euro ofzo, maar dit slaat natuurlijk nerrgens op. Het juiste toeren gebied is neem ik aan niet 12k? met vtw komt ie snel op toeren en dan nog heel lang volgas, en hij pakte met zn hand de versnellingspook en ramde hem gewoon de volgende versnelling in. Een derbi blokje verschilt wel aardig met een motocross blokje inderdaad. Mijn dealer heeft al bevestigd dat het heel slecht is, en dat ze daar zeker niet op berekend zijn..
|
do jun 03, 2010 5:04 pm |
|
|
ThomasSX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 01, 2009 4:14 pm Berichten: 4505 Woonplaats: Hedikhuizen [NB]
|
op een bepaald toerental kan je toch zonder koppeling schakelen? zou het ook niet doen.. en is totaal overbodig. wat een kutwout!
_________________ Thomzz Creationzz Derbi zupfamoto: viewtopic.php?f=11&t=16304 <3 petertzr
|
do jun 03, 2010 5:09 pm |
|
|
Waldo
ApriliaForum Member
|
Volgens mij kan je geen bij 5 of 6k zonder problemen zonder de koppeling op schakelen, terug schakelen is altijd slecht zonder koppeling. Echt een kutwout ja En dit allemaal nu ik morgen mn 80 mhr van amanoh binnen krijg
|
do jun 03, 2010 5:12 pm |
|
|
Reb
ApriliaForum Member
|
Maar je blijft geluk hebben met je 60 euro En dat van die koppeling is gewoon bull crap. Klacht indienen Anders hadden ze net zo goed geen koppeling op je brommer kunnen zetten.
Laatst bijgewerkt door Reb op do jun 03, 2010 5:31 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
do jun 03, 2010 5:28 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
|
In Leidschendam ben je met 65 (gecorrigeerd) je papieren kwijt, kan je hem laten herkeuren..
|
do jun 03, 2010 5:31 pm |
|
|
Waldo
ApriliaForum Member
|
Gewoon relaxed dat die vent geen boete gaf vanwege de kentekenstand en missende achterknipperlichten, maar dat maakt het niet minder belachelijk
|
do jun 03, 2010 5:31 pm |
|
|
Waldo
ApriliaForum Member
|
bartp schreef: In Leidschendam ben je met 65 (gecorrigeerd) je papieren kwijt, kan je hem laten herkeuren.. ja hier ook zoiets volgens mij, 68 ofzo, ik had iig onwijs mazzel zei die vent
|
do jun 03, 2010 5:32 pm |
|
|
Robertt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 15, 2009 12:55 am Berichten: 930 Woonplaats: Deventer
|
Waldo schreef: Volgens mij kan je geen bij 5 of 6k zonder problemen zonder de koppeling op schakelen, terug schakelen is altijd slecht zonder koppeling. Echt een kutwout ja En dit allemaal nu ik morgen mn 80 mhr van amanoh binnen krijg :X: ??
Citaat: dane@blabla.com" onclick="window.open(this.href);return false; (E-mailadres niet bevestigd) zegt: wa denk jij jonge stommebezem beetje fokke met de dane http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=13170
|
do jun 03, 2010 6:24 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Sterk verhaal, en een paar keer schakelen zonder koppeling kan geen kwaad.
|
do jun 03, 2010 6:26 pm |
|
|
tijn-fr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 04, 2009 7:21 pm Berichten: 714 Woonplaats: Oud-Beijerland
|
Maar bij 12k is niet echt lekker hoor ,lijkt me.
_________________ Aprilia RS50 NM harada :> viewtopic.php?f=13&t=13033
|
do jun 03, 2010 6:35 pm |
|
|
|