Te koop: RS 50 Nero Black 2005 I.Z.G.S Verkocht.
Omdat ik over 2 weken een kaakoperatie krijg, en dan toch een poos niet op de brommer zal kunnen rijden, en omdat ik het geld straks goed kan gebruiken voor een auto, heb ik besloten om hem te gaan verkopen (helaas). Het gaat om een RS 50 Nero Black uit modeljaar 2005 (in 2007 op kenteken gezet), met 28.000 op de teller. Zoals op de foto's te zien is hij in zeer goede staat, zowel technisch als optisch, Volledig origineel, wel ontgrenst en andere uitlaatdemper. Altijd lange afstanden mee gereden, omdat ik er elke dag mee naar mijn werk in Goes rijd, dus 50 km per dag.
In december 2009 heeft hij nog groot onderhoud gehad (bij 24.000) Hierbij zijn vervangen:
- Zuiger
- Koppelingsplaten (MK Pro Race)
- Bougie
- Blokolie (deze 2 heb ik 2000 km terug nog vervangen)
- Remvloeistof voor + achter ververst
- Remblokken achter vervangen
Verder zijn recent de voorrem (klauw plus rempomp) compleet gereviseerd en op 2-6 is de thermostaat nog vernieuwd en de brommer opnieuw afgesteld.
Dit alles heb ik bij JDK Motoren in Meliskerke laten doen. (rekeningen krijg je er uiteraard bij).
Wat je erbij krijgt:
Originele einddemper (deze kan ik evt. ook monteren)
Voetsteunen achter
Originele stuurgewichtjes
Origineel achterlichtglas
Koelvloeistof en 2 takt olie
Ketting spray
Paddockstandaard
Kettingslot
Schijfremslot
Vraagprijs: € 1400, of doe een bod!
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn, Als je interesse hebt, mail dan naar
arnoldcorbijn@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Arnold Corbijn, Middelburg
06-20558389
Hier de foto's, zijn van een paar weken geleden:
Bijlage:
Foto0101.jpg [ 143.91 KiB | 1254 keer bekeken ]
Bijlage:
SL381012 2.JPG [ 446.09 KiB | 1256 keer bekeken ]
Bijlage:
Foto0103.jpg [ 139.42 KiB | 1249 keer bekeken ]