Auteur |
Bericht |
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) WillieboyzGPR: Derbi GPR 1098.
Beste mensen, Ik ben al een tijdje lid geweest van het forum hier en heb een lange tijd niets meer van mij laten horen. Brommer was bijna verkocht via marktplaats, maar de verkoper haakte uiteindelijk af met betalen omdat hij uiteindelijk geen geld had. Brommer heeft toen 3 weken gereserveerd gestaan. Ik zou bij deze mijn brommer graag willen aanbieden m.b.v. dit forum. Ik woon in amstelveen trouwens. Advertentienummer van brommer op marktplaats: 351893047 Foto's zeggen meer dan 1000 woorden: ![Afbeelding](http://img17.imageshack.us/img17/5017/18042010009.jpg) Kenmerken * Conditie: * Zo goed als nieuw BeschrijvingDerbi GPR 50 R Kilometers: onder de 10.000 nog Er is zoals te zien veel gedaan aan het uiterlijk van de brommer. Verder is de brommer ontgrensd en voorzien van een gloednieuwe verchroomde uitlaat. Ik ben nu bezig met mijn auto rijbewijs en het wordt tijd dat iemand anders mijn brommer kan overnemen. * Getint Bubble Ermax kuipruitje (helemaal uit frankrijk laten komen!) * Kappen zijn professioneel "Ducati rood" gespoten * Frame gepolijst * Achterbrug gepolijst * Lampje in het middelste licht voor (Komt van GPR 125 Racing af) * Banden: Michelin Pilot Sporty - Voor: 110/80 & achter 130/80 (1000 km mee gereden) * Ketting: IRIS RX Gold (1000 km mee gereden) * Vertanding 13/52 (1000 km mee gereden) Brommer heeft laatst nog een grote beurt gehad waar alles is nagekeken, dit kan ik natuurlijk aantonen d.m.v. de bon. Het is een echte hobby brommer geweest waar nooit motorisch aan is gekloot en heeft ook meer stil gestaan om mooi te gewezen dan echt rijden. Bij interesse het liefst mailen. BIEDEN VANAF 2000.
|
di jun 01, 2010 3:25 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Laurens_APRrs50
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: WillieboyzGPR: Derbi GPR 1098.
turbokit uitlaat? herrie zeker....
|
di jun 01, 2010 4:00 pm |
|
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: WillieboyzGPR: Derbi GPR 1098.
Er komen geen zachte pufjes uit nee ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif) Komt flink wat geluid uit, maar ik vind dit persoonlijk ook wel horen bij een snel uitziende brommer. Ik heb echter nog veel meer kabaal gehoord, bijvoorbeeld een malossi 70 uitlaat (niet te spreken over die uitlaat icm 70/80cc). Deze uitlaat zit op een 50 blokje dus echt veel herrie komt er niet uit vind ik, meer dan de standaard uitlaatjes wel iig.
|
di jun 01, 2010 4:16 pm |
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
|
Laurens_APRrs50 schreef: turbokit uitlaat? herrie zeker.... dat voegt geen zak toe aan dit geheel... OT: suc6 met de verkoop
_________________ APRILA RS50 MY ROSSI FIAT 500 REPLICA
|
di jun 01, 2010 5:11 pm |
|
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
thx ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
|
di jun 01, 2010 5:37 pm |
|
ThomasSX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 01, 2009 4:14 pm Berichten: 4505 Woonplaats: Hedikhuizen [NB]
|
ruilen?
_________________ Thomzz Creationzz Derbi zupfamoto: viewtopic.php?f=11&t=16304 <3 petertzr
|
di jun 01, 2010 6:12 pm |
|
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
Als je een vespa s hebt, graag ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
|
di jun 01, 2010 9:21 pm |
|
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
2100 geboden via marktplaats!
|
wo jun 02, 2010 12:38 am |
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
als ik jou was zou ik hem maar langs laten komen als die serieus ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif)
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
wo jun 02, 2010 9:06 am |
|
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
Vind je de die prijs niet reëel dan? ![huh :00/:](./images/smilies/huh.gif) De eerste verkoop was uiteindelijk niet doorgegaan (2150 euro), omdat hij het geld uiteindelijk niet had. Zijn bod staat er overigens ook nog steeds, maar die vermeld ik niet. Is niet zeker wanneer hij zijn geld heeft. Ze hebben ook allebei al een mailtje van me gekregen dat ze langs kunnen komen ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
|
wo jun 02, 2010 1:51 pm |
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
gasten die geen geld hebben moet je niet serieus nemen ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) 99 % kans dat dat niet je koper wordt van je brommer vind het overigens erg duur voor zo'n brommer ![whistling :Y:](./images/smilies/whistling.gif)
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
wo jun 02, 2010 6:27 pm |
|
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
Ik weet dat je de gassies met geld nooit serieus moet nemen, maar als ze zelfs langskomen en alles. Werd echt op het laatste moment afgezegd, lang verhaal.
De prijs vind ik wel oke, als ik kijk hoeveel geld ik er in heb gestoken... Merk wel dat de algemene prijzen van gpr/rs omlaag zijn gegaan. Heeft dit iets te maken met nieuw model gpr of een overschot aan gpr/rs waardoor de exclusiviteit verdwenen is?
|
wo jun 02, 2010 6:53 pm |
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Laatste. ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
wo jun 02, 2010 7:13 pm |
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
nee
rijbewijs a lá €400
![Afbeelding](http://i12.tinypic.com/4kuwg2x.jpg) Racekees schreef: 60 euro parkeerboete, terwijl ik verdomme achterin de auto m'n telefoon zat te zoeken.. ik stap weer voorin; bonnetje onder de wisser.
|
wo jun 02, 2010 8:17 pm |
|
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
kutjebef, dat was ik al helemaal vergeten ja! Was gister aant rijlessen, komt er een arm kind van 16 dat 3xx euro moest neerleggen om brommer te rijden! ![pinch :X:](./images/smilies/pinch.gif) Ik wilde het arme kind omarmen zo lullig vind ik het. Praktijklessen oke, maar doe het niet voo 300+ euro. Belachelijk. Doet de verkoop ook niet goed Niemand die toevallig iemand kent die nog een mooie brommert zoekt?
|
wo jun 02, 2010 9:20 pm |
|
|