Auteur |
Bericht |
Rubin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 19, 2009 3:50 pm Berichten: 465 Woonplaats: Walcheren
|
 Re: Meeting walcheren (zeeland) 2de editie.
Ik ben er bij, ligt eraan of ik dan me begrenzer heb, en of hij klein beetje straat legaal is. Anders ga ik vlissingen niet in 
_________________ Derbi Senda Extreme - Yamaha Neos
|
ma mei 24, 2010 10:04 pm |
|
 |
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
kunnen idd ook vlissingen ontwijken, en de zeedijk nemen daar heb je mooie bochtjes 
|
ma mei 24, 2010 10:04 pm |
|
 |
Robje93
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 07, 2008 6:07 pm Berichten: 872 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Arnemuiden
|
Je kan beter niet over de zeedijk met een hele stoet
_________________ Yamaha TZR80 midnight black
Café "De Donkere Wolk", waar de baas meer drinkt dan het volk.
|
ma mei 24, 2010 10:10 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Remco#1!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 10, 2009 10:08 pm Berichten: 428 Woonplaats: Middelburg.
|
Rubin schreef: Ik ben er bij, ligt eraan of ik dan me begrenzer heb, en of hij klein beetje straat legaal is. Anders ga ik vlissingen niet in  ik zet je dan bij de twijfelaars en wat Wilco kan natuurlijk ook Robje93 schreef: Je kan beter niet over de zeedijk met een hele stoet waarom niet niemand heeft er last van ik heb er ook nog nooit een rollerbank zien staan 
_________________ Gilera RCR (Derbi Senda) Monster energy project: viewtopic.php?f=11&t=15344
|
ma mei 24, 2010 11:08 pm |
|
 |
Robje93
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 07, 2008 6:07 pm Berichten: 872 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Arnemuiden
|
Remco#1! schreef: Rubin schreef: Ik ben er bij, ligt eraan of ik dan me begrenzer heb, en of hij klein beetje straat legaal is. Anders ga ik vlissingen niet in  ik zet je dan bij de twijfelaars en wat Wilco kan natuurlijk ook Robje93 schreef: Je kan beter niet over de zeedijk met een hele stoet waarom niet niemand heeft er last van ik heb er ook nog nooit een rollerbank zien staan  Niemand heeft er last van? grapjas. Op een mooie dag zit heel die dijk vol met fietsers, lijkt me niet erg geschikt om daar met zn allen langs te razen.
_________________ Yamaha TZR80 midnight black
Café "De Donkere Wolk", waar de baas meer drinkt dan het volk.
|
di mei 25, 2010 9:42 am |
Persoonlijk album
|
 |
de papkarre
ApriliaForum Member
|
arnemuiden-rs schreef: brian, (de papkarre) is er ook bij met zijn derbi gpr2004. pik, dat is een derbi gpr uit april 2008
|
di mei 25, 2010 9:59 am |
|
 |
Remco#1!
ApriliaForum Member
|
Robje93 schreef: Remco#1! schreef: Rubin schreef: Ik ben er bij, ligt eraan of ik dan me begrenzer heb, en of hij klein beetje straat legaal is. Anders ga ik vlissingen niet in  ik zet je dan bij de twijfelaars en wat Wilco kan natuurlijk ook Robje93 schreef: Je kan beter niet over de zeedijk met een hele stoet waarom niet niemand heeft er last van ik heb er ook nog nooit een rollerbank zien staan  Niemand heeft er last van? grapjas. Op een mooie dag zit heel die dijk vol met fietsers, lijkt me niet erg geschikt om daar met zn allen langs te razen. daar heb je inderdaad een punt kunnen ook een stuk onderlangs de dijk rijden en dan via Ritem het industrie gebied op ofzo (route is nu nog ongewijzigd)
_________________ Gilera RCR (Derbi Senda) Monster energy project: viewtopic.php?f=11&t=15344
|
di mei 25, 2010 11:46 am |
|
 |
de papkarre
ApriliaForum Member
|
ik denk dat dat sprinten beter kan ergens op een industrieterrein of in de polder. veiligheid etc. bij die friettent was het vorige keer best wel druk
|
di mei 25, 2010 12:45 pm |
|
 |
Remco#1!
ApriliaForum Member
|
ja idd is wel zo,maar ik weet zo snel ff niet een leuke rechte weg die op de route ligt om te sprinten
of we sprinten na de tour op vlissingen oost ofzo
|
di mei 25, 2010 3:10 pm |
|
 |
de papkarre
ApriliaForum Member
|
ritthem industrie? ik neem mss nog 5 man mee is nog NIET zeker en nog iemand op een drd met een conti (zeker)
|
di mei 25, 2010 4:01 pm |
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Ik ben echt bang dat ik het qua tijd niet ga redden met mijn blokje.. Wie weet moet er wel een compleet ander blok komen. Dus dan gaat het feest niet door voor mij. Ik laat wel van me horen.
|
di mei 25, 2010 11:12 pm |
|
 |
Remco#1!
ApriliaForum Member
|
de papkarre schreef: ritthem industrie? ik neem mss nog 5 man mee is nog NIET zeker en nog iemand op een drd met een conti (zeker) ja op het industrieterrein bij rittem Washandje schreef: Ik ben echt bang dat ik het qua tijd niet ga redden met mijn blokje.. Wie weet moet er wel een compleet ander blok komen. Dus dan gaat het feest niet door voor mij. Ik laat wel van me horen. weet je al wat er met je blok aan de hand is??
|
wo mei 26, 2010 10:24 am |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Remco#1! schreef: Washandje schreef: Ik ben echt bang dat ik het qua tijd niet ga redden met mijn blokje.. Wie weet moet er wel een compleet ander blok komen. Dus dan gaat het feest niet door voor mij. Ik laat wel van me horen. weet je al wat er met je blok aan de hand is?? Vorige eigenaar heeft zonder ringen gereden. 
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
wo mei 26, 2010 10:25 am |
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Nee ik weet het nog niet, het is 1 groot raadsel voor mij... 
|
wo mei 26, 2010 8:38 pm |
|
 |
Remco#1!
ApriliaForum Member
|
dat is wel jammer succes met fixen 
|
wo mei 26, 2010 10:21 pm |
|
 |
|