Piaggio Zip ruilen tegen een nette Aprilia RS
Hey, omdat ik over wil stappen op een schakelbrommer wil ik deze Zip ruilen tegen een nette Aprilia RS.
- Moet gewoon originele blok hebben, geen 70cc of 17,5 mm carb ofzo.
- Paar krassen mogen, maar geen dikke scheuren o.i.d
- Liefst met werkende startmotor :p
- Natuurlijk gewoon met kenteken
- Wil eigenlijk dat die beetje ontgrenst is en ongeveer 65 km/u rijdt, 45 km/u mag ook, dan ontgrens ik 'm wel

Mijn Zip:
Citaat:
Piaggio Zip 2 takt te koop.
Nieuwe SP kappen, geen krassen. Scooter ziet er als nieuw uit.
Voor en achter nieuwe Michelin banden. (haartjes zitten er nog aan!)
Blok is nog helemaal goed. Vele onderdelen vernieuwd. Rijdt, remt (achterremrevisatie ondergaan) en stuurt als nieuw.
Alle electronica werkt! Km teller, electrische start, knipperlichten, grootlicht, dimlicht, remlicht. Heeft nog net een nieuwe onderhoudsvrije accu van 5Ampère.
Alleen varioring verwijderd aangezien dit beter is voor de blok. Ook rijdt je zo veel beter met het verkeer mee. Is niet opgevoerd en helemaal origineel! Rijdt op rollenbank 48 km/u inclusief correctie dus NOOIT een boete! Acceleratie is erg snel voor een standaard scooter!
Natuurlijk inclusief alle papieren en volledige Nederlands bromfietskenteken. (geen snorscooter)
Owja, 900 euro is de vaste prijs en is gewoonweg niet onderhandelbaar! Anders blijf ik er nog zelf op rijden aangezien ik er toch veel bekijks mee heb. :)
Gaat weg omdat ik een schakelbrommer ga kopen.
Voor meer info of fotos kan je gewoon mailen. Word zo snel mogelijk beantwoord
Foto's