Re: Haga replica onder constructione (word opnieuw opgebouwd)
RS 666 schreef:
Senda80Rosmalen schreef:
Nee, das niet mooi..
Misschien dat die kapjes tussen je tank en kuipen nog wel vet zouden zijn met carbon maar voor de rest moet je niet teveel carbon doen..
ik wil eigk m'n voor en achterspatbord door Quintus laten doen, mr ik wil eerst gewoon ff alles netjes en goed rijdend maken.. en met die onderkuip die vanuit engeland is opgestuurd wil ik inkorten, en samen met de kapjes bij me achterkap mee laten spuiten, kapjes onder m'n tank laat ik zo, net als die dingen in je zijkappen..
Beter stuur je t voorspatbordje dan ook mee naar quintus, dat zou m echt afmaken denk ik. Alleen ik weet ook niet hoe t spatbordje er nu uit ziet..
Senda80Rosmalen schreef:
He ik was pas net wakker..
wtf nachtbraken?
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
zow vandaag verder gegaan met ontsteking wisselen.. de stator van de malossi zitten al 2 ringetjes achter, mr de rotor komt nog steeds niet helemaal in de stator morgen denk mr ff verder kutten.. nog ff wat foto's.. oowjah let niet op mijn uber nice ontstekingtrekker
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum