Auteur |
Bericht |
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Re: Remondoo's RS50 spains N°1 -[GROTE foto update P9]-
iivarr schreef: Mathias RS 50 schreef: Iedereen altijd zo enthousiast over mono seats... Meisjes achterop nemen is toch veel cooler? Niet iedereen heeft zijn brommer nodig om indruk te maken Het is een vervoersmiddel
do mei 20, 2010 10:55 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
|
iivarr schreef: Niet iedereen heeft zijn brommer nodig om indruk te maken ik wel , dat weet je toch
_________________ APRILA RS50 MY ROSSI FIAT 500 REPLICA
|
do mei 20, 2010 10:59 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Met een brommer maak je trouwens bijna alleen maar indruk op jongens, de meeste meisjes zien het echt gewoon aan als een scooter, niets bijzonders dus.
do mei 20, 2010 11:02 pm |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
Zowiezo zal iedereen op je school ernaar kijken, en ook veel meisjes denken dat t een motor is als je ze een foto laat zien ofzo .
|
do mei 20, 2010 11:04 pm |
|
|
Nimik
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 13, 2010 11:42 am Berichten: 242 Woonplaats: Langeveen
|
Mathias RS 50 schreef: Iedereen altijd zo enthousiast over mono seats... Meisjes achterop nemen is toch veel cooler? waarom zou je showen met een chick als je toch er eerst mee moet trouwen om er iets "sexueels" mee te doen:P
_________________ Was ik maar arm en lelijk
|
do mei 20, 2010 11:05 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
|
Nimik schreef: Mathias RS 50 schreef: Iedereen altijd zo enthousiast over mono seats... Meisjes achterop nemen is toch veel cooler? waarom zou je showen met een chick als je toch er eerst mee moet trouwen om er iets "sexueels" mee te doen:P Sorry, maar ik vind dat meisjes meer waarde hebben dan alleen geneukt te worden. Het zijn gewoon mensen, geen stukjes vlees.
do mei 20, 2010 11:14 pm |
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
Mathias RS 50 schreef: Nimik schreef: Mathias RS 50 schreef: Iedereen altijd zo enthousiast over mono seats... Meisjes achterop nemen is toch veel cooler? waarom zou je showen met een chick als je toch er eerst mee moet trouwen om er iets "sexueels" mee te doen:P Sorry, maar ik vind dat meisjes meer waarde hebben dan alleen geneukt te worden. Het zijn gewoon mensen, geen stukjes vlees. enneuh van de oude hand fzow? geen seks voor t huwelijk?
do mei 20, 2010 11:15 pm |
|
|
remondoo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 28, 2009 7:28 pm Berichten: 681 Afbeeldingen: 0
|
Kom op dames ff ontopic xd
_________________ RS50 Spains N°1 http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=15314
|
do mei 20, 2010 11:18 pm |
|
|
Nimik
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 13, 2010 11:42 am Berichten: 242 Woonplaats: Langeveen
|
lees z'n topic maar door.. vanaf pagina 3 ofzo. hij's gelovig.
Oke, mathias.
jij wil met chicks showen.. dat zegt toch ook weer dat je het ziet als een object? (als je serieus gaat reageren op wat wij zeggen ga ik dat ook doen op wat jij zegt.. hang dus niet zo de volwassen jongen uit)
en een meid die naar je toeloopt in de disco(als je daar uberhaupt al eens geweest bent) en je aanspreekt ziet jou ook als een stuk vlees?
_________________ Was ik maar arm en lelijk
|
do mei 20, 2010 11:18 pm |
|
|
remondoo
ApriliaForum Member
|
Oooo echt lachen dit
_________________ RS50 Spains N°1 http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=15314
|
do mei 20, 2010 11:23 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
|
remondoo schreef: Kom op dames ff ontopic xd Ach, dat hoef je niet tegen Nimik te zeggen, hij heeft er z'n hobby van gemaakt om off-topic te gaan. Rekening houden met anderen is volgens hem iets Christelijks, dus daar doet die niet aan
do mei 20, 2010 11:23 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
|
Nimik schreef: lees z'n topic maar door.. vanaf pagina 3 ofzo. hij's gelovig.
Oke, mathias.
jij wil met chicks showen.. dat zegt toch ook weer dat je het ziet als een object? (als je serieus gaat reageren op wat wij zeggen ga ik dat ook doen op wat jij zegt.. hang dus niet zo de volwassen jongen uit)
en een meid die naar je toeloopt in de disco(als je daar uberhaupt al eens geweest bent) en je aanspreekt ziet jou ook als een stuk vlees? Kereltje, ik weet niet hoe jij denkt ofzo. Maar ik bedoelde gewoon om een meisje effe achterop te nemen en ergens af te zetten om haar een plezier te doen, niet om te showen ofzo. Maarja, ik ga er verder niet meer op in, ben wel verstandiger dan dat, vind ik ook niet leuk voor Remondoo dat ik weer een off-topic bericht moet plaatsen
do mei 20, 2010 11:28 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 3:13 pm Berichten: 1190 Woonplaats: Amsterdam
|
Mathias RS 50 schreef: Nimik schreef: Mathias RS 50 schreef: Iedereen altijd zo enthousiast over mono seats... Meisjes achterop nemen is toch veel cooler? waarom zou je showen met een chick als je toch er eerst mee moet trouwen om er iets "sexueels" mee te doen:P Sorry, maar ik vind dat meisjes meer waarde hebben dan alleen geneukt te worden. Het zijn gewoon mensen, geen stukjes vlees. fout gezien
do mei 20, 2010 11:36 pm |
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
Mathias RS 50 schreef: Nimik schreef: lees z'n topic maar door.. vanaf pagina 3 ofzo. hij's gelovig.
Oke, mathias.
en een meid die naar je toeloopt in de disco(als je daar uberhaupt al eens geweest bent) en je aanspreekt ziet jou ook als een stuk vlees? Kereltje, ik weet niet hoe jij denkt ofzo. Maar ik bedoelde gewoon om een meisje effe achterop te nemen en ergens af te zetten om haar een plezier te doen, niet om te showen ofzo. Maarja, ik ga er verder niet meer op in, ben wel verstandiger dan dat, vind ik ook niet leuk voor Remondoo dat ik weer een off-topic bericht moet plaatsen hoe doe je dat dan? heb je altijd een 2e helm bij je? but indeed we better should go on-topic
do mei 20, 2010 11:37 pm |
|
|
remondoo
ApriliaForum Member
|
Anders moeten we het grote ruzie/discusie topic maar een open?
|
vr mei 21, 2010 9:36 am |
|
|
|