Auteur |
Bericht |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Re: Mathias's Αprilia RS 50 MY 2008 Αprilia Black
Ik sluit me bij de battie boys aan.
Mooie brommer, misschien kun je die pekel aanslag wegwerken met brillo.
_________________ http://instantboss.org/
|
di mei 11, 2010 1:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
ThomaSBK schreef: Ik sluit me bij de battie boys aan.
Mooie brommer, misschien kun je die pekel aanslag wegwerken met commandant.
di mei 11, 2010 1:48 pm |
|
|
chunho
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 01, 2008 12:36 am Berichten: 1788 Woonplaats: KEIHARD IK BEN EEN LOEMPIAVOUWER
|
ik sluit me bij de katholieken aan
di mei 11, 2010 1:50 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Mikeeee, Echte aanslag kun je niet wegpoetsen daarmee.
_________________ http://instantboss.org/
|
di mei 11, 2010 1:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
team-rs schreef: Mathias RS 50 schreef: Nja, dat is ook typisch Katholiek. Ik zelf hoor niet bij de Katholieke Kerk. Heb ook niet mijn communie gedaan of dat soort onzin.
Katholieken zijn gewoon gestoorde kinderverkrachters die zelf niet eens weten wat het Christendom inhoud, laat staan Gods wil. hoe weet jij wat gods wil is door een boek dat al 2000 jaar oud is????? hoe weet jij dat wat er in staat gods wil is dan?? godsdienst is gewoon bullshit elke oorlog is wel begonnen door die woordjes in dat achterlijke boek dat mensen gelooven beter loop jij niet zo dom te blaten van iets waar je 0 van af weet. Als je commentaar heb doe je dat maar via PB bij em. ben zelf niet christelijk maar zeker respect dat je er zo voor uit durft te komen. ontopic hiero
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di mei 11, 2010 2:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
uh405
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 13, 2010 12:18 pm Berichten: 39 Woonplaats: Heinkenszand, Zeeland
|
welke kleur velglint heb j gebruikt?? gwoon rood??
_________________ Aprilia RS50 My09
"The winner ain't the one with the fastest bike, it's the one who refuses to lose"
|
di mei 18, 2010 11:47 am |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
uh405 schreef: welke kleur velglint heb j gebruikt?? gwoon rood?? Reflecterend rood Besteld bij Motorsticker.nl
di mei 18, 2010 12:54 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Ga ergens anders irritant doen.
do mei 20, 2010 11:32 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
|
Goed dat je zelf door hebt dat het een idioot is
do mei 20, 2010 11:45 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 3:13 pm Berichten: 1190 Woonplaats: Amsterdam
|
dat was ook waarom ik die grijns kreeg, echt een idioot
do mei 20, 2010 11:47 pm |
|
|
Nimik
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 13, 2010 11:42 am Berichten: 242 Woonplaats: Langeveen
|
vind het wel knap hoe hij het uit z'n toetsenbord krijgt.. want ik zou echt niet weten hoe hij het bedacht.
_________________ Was ik maar arm en lelijk
|
do mei 20, 2010 11:51 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Ik geloof ook in God. Maar ik ben niet volledig gelovig. Ik ga niet elke zondag naar de Kerk. De laatste 3 jaar nooit eigenlijk. Ik ga ook elke dag naar school, naar mijn werk. Ik sleutel aan mijn brommertje, ga leuke dingen met vrienden doen. Ik geniet van de leuke dingen in het leven, en het spijt van de mindere dingen in het leven.
Waarom verschillen ik en Matthias dan zoveel van jullie, dat er een half topic over vol moet worden gepraat? Als jouw buren ook gelovig zijn. En het hele nette, aardige en goede mensen zijn. Ga je dan ook vol in hun gezicht moeten zeggen dat ze moeten ophoepelen en gewoonweg niet in God moeten geloven?
Respect voor iemand zijn geloof, huidskleur, afkomst, geaardheid. Is ver te zoeken tegenwoordig. Met name bij sommige gebruikers op dit forum. Het is natuurlijk stoer om met de ''grote'' jongens mee te gaan, en mensen uit te schelden omdat ze durven uit te komen voor wie ze zijn. Maar ik vind het veel stoerder dat Mathias voor zijn geloof durft uit te komen. Dan wat jullie allemaal niet zeggen, wat jullie allemaal wel niet aan je brommertje hebben gedaan en wat voor uitlaten en stoere cilinders er wel niet onderhangen. Want zulke dingen doen er niet toe in het leven.
Mathias gaat het met zijn instelling heel ver schoppen in het leven. Want werkgevers en collega's willen zulke gasten. Die gewoon zichzelf durven te zijn. En het ook durven te zeggen.
|
do mei 20, 2010 11:51 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
|
^ Dat jongens, is nog eens een reactie Bedankt Washandje!!
do mei 20, 2010 11:53 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Veel automobilisten hebben ook een kruisje/mariabeeldje o.id. op dashboard.
do mei 20, 2010 11:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nimik
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 13, 2010 11:42 am Berichten: 242 Woonplaats: Langeveen
|
zoals ik ook via de PM naar mathias heb gestuurd.
Ik vind het echt heel gaaf dat mensen steun kunnen halen uit iets waar zij in geloven. echt. maar het zijn van die dingen die voor iedereen persoonlijk liggen. Sommige dingen moet je gewoon voor je houden. en accepteren dat andere mensen in jouw ogen te kort door de bocht denken.. we zijn namelijk allemaal anders en hebben recht op ons eigen geloof en mening. Ik heb bijvoorbeeld het niet zo op Marokkanen en Turken. maar dat is iets wat ik voor me houd(althans, deed) sommige dingen moet je gewoon zo laten zoals het is.
Zelf ben ik dan ook lid van het christendom, maar heb persoonlijk er niets mee. misschien in mijn verdere leven is er iets waardoor ik een signaal krijg dat er misschien toch iets is hierna en dat ik dan gelovig word. dat is ieder z'n eigen keus. maar ga niet zoals elk geloof tegenwoordig zo'n monopoly proberen te hebben op de waarheid. want het is toch een visie die niet iedereen deelt.
Ik heb ook in mijn Pm's naar Mathias gezegt wat ik er van vond en dat ik er mee ophoudt. ik wil helemaal niet dat mensen zich kut voelen omdat er één of andere user iets "gevoeligs" op internet zet. maar ik maak me er ook niet druk om. zoals ik al eerder zei ga niet zo'n "held" uithangen en iedereen corrigeren. er zijn nou ook users die dit forum zien als uitlaatklep/verlenging van hun ego/als ontspanning.
volgens mij spreek ik namens velen..
_________________ Was ik maar arm en lelijk
|
do mei 20, 2010 11:59 pm |
|
|
|