Nieuw model Aprilia RS50, Eind 2007. Malossi, Zwarte velgen!
Te koop aangeboden wegens het behalen van mijn rijbewijs,
Heb er 2 jaar lang met plezier op gereden en heeft me nooit in de steek gelaten!
Nieuwe model Aprilia RS50
Bouwjaar: November 2007, Maar is pas in maart 2008 echt in gebruik genomen (omdat ik toen pas 16 werd)
Kilometerstand: 13285 KM
Ik ben de eerste eigenaar!
Ik ben er altijd erg zuinig op geweest, heeft altijd binnen gestaan. En alles is altijd netjes bijgehouden. Altijd eerst netjes warm gereden enzovoorts, En er is in de winter haast niet mee gereden!
Hij is absoluut schadevrij! Er zijn zelfs nauwelijks gebruikerssporen te vinden!
Ik heb nog nooit problemen met de brommer gehad!
Alles wat erbij hoort krijg je er uiteraard bij! dus 2 sleutels en boekjes etc.!
Extra's:
- Velgen zwart laten spuiten, en een rode velglint erop gemaakt. (staat echt super met overige kleuren!) > Stukken mooier dan die standaard blauwe velgen!
- Rood racegaas achter de kappen
- Malossi MHR uitlaat
- Aangepast (liggend) kenteken, Origineel spatbord met LED knipperlichten is natuurlijk ook aanwezig!
Onderhoud:
De brommer heeft altijd op tijd zijn beurtjes gehad,
Extra vervangen onderdelen zijn:
- Waterpompkeerring
- Achterband
- Remblokken achter (2e keer 3 weken geleden)
- Accu
- Tandwielen + Ketting
Er zit nu een Malossi MHR uitlaat onder, echt een erg mooi geluid!
Rijdt met deze uitlaat en vertanding nu ongeveer 90 Km/h
Er zit een Eurobegrenzer in waardoor hij als het nodig is (bij rollerbank) +- 65 Km/h zal lopen. Dit is dus nog iets te snel, maar anders zou het wel erg opvallen?!
De originele (700KM oude) uitlaat met begrenzingen erin is ook nog aanwezig, deze krijgt u erbij. En als het nodig is, wil ik de brommer ook weer helemaal standaard maken.
Vaste prijs is 1995,00. Dan word de originele uitlaat eronder gezet + afgesteld.
Voor 2100,- laat ik de malossi uitlaat zitten! (prima afgesteld en al)
Catalogusprijs was 3600,- en dan nog een uitlaat van ruim 300,-
En u krijgt er nog een ART goedgekeurd remschijfslot bij (Nodig voor All-risk verzekering)
Ik kom uit Willemstad, dorpje in West-brabant, ongeveer 30 kilometer van Rotterdam, Roosendaal en Bergen op Zoom!
Ik ben even bezig met foto's uploaden,
Maar voorlopig zijn de foto's van deze brommer te vinden op onderstaande link:
http://link.marktplaats.nl/345722850Je kunt me altijd een bericht sturen met de vraag naar meer informatie of foto's!
Groeten,
Jeffrey