Auteur |
Bericht |
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
Re: Brommervakantie Rotterdam -> Parijs
mijn dealer had destijds mijn rs afgevoerd door een ring los in de uitlaat poort te leggen en daar de uitlaat op, dus die kan je er zo in en uit halen..
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
zo mei 16, 2010 11:39 am |
Persoonlijk album
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Kan ie dan niet in je cilinder vallen? :S
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
zo mei 16, 2010 11:40 am |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
ring tussen de uitlaat en de flens een idee?
zo mei 16, 2010 11:53 am |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Gewoon een dunne flens maken en die dan smaller maken. Dus een prop. Die prop zit dan met gaatjes/boutjes op je cilinder vast.
zo mei 16, 2010 11:57 am |
|
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
bartp schreef: Kan ie dan niet in je cilinder vallen? :S nee want je uitlaat schuift toch ook je cilinder niet in
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
zo mei 16, 2010 12:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
leuk idee, mijn pa en ik zitten te denken om naar Zwitserland te gaan op brommers maar ik weet nog niet zo zeker of mijn brommer dat volhoudt
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
zo mei 16, 2010 12:04 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Kan iemand mij uitleggen hoe of wat, met paint ofzo, ik snap er geen kut van.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
zo mei 16, 2010 12:46 pm |
|
|
-jeroen-
ApriliaForum Member
|
ff snel gepaint: Een gast uit de straat heeft het er ook altijd over dat hij met zijn puch maxi naar de Pyreneeën is gereden.
|
zo mei 16, 2010 12:50 pm |
|
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
|
hmm ja weet niet hoe jou uitlaat vast zit natuurlijk, bij mijn am6 blok schuift je uitlaat je cilinder in en zit dan met veren vast. daartussen kan je een ring die net zo groot als je uitlaat is doen. dus dan is het alleen een kwestie van uitlaat eraf, ring eruit, sproeier vervangen en weet ik veel wat nog meer met die scooter. en op de terugweg leg je m er zo weer tussen
|
zo mei 16, 2010 12:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
ah, slim verneukt het je flow niet?
_________________ http://instantboss.org/
|
zo mei 16, 2010 12:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
bas_sx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 1:37 pm Berichten: 972 Woonplaats: Den Haag
|
het principe van een prop is om te verneuken
edit: Als je nog een flens regelt, las je in de ene gewoon een ring. hoef je niks te lassen in je uitlaat
zo mei 16, 2010 1:52 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
|
Ja, maar een yasuni r heeft geen losse flens, is gewoon 1 geheel. EDIT: Ik denk dat het het slimste is om gewoon te kijken of ik hem niet op de terugreis, weer 3 laspuntjes kan laten geven, bij de scooterdealer in Lille, stuur ik hun ff een mailtje na me examens, of dat mogelijk is.
|
zo mei 16, 2010 1:57 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
|
hahahaha jullie zijn ook echt de enige die zoiets weer verzinnen ik ben bang dat je alleen met aprilius mag gaan rijden
_________________ APRILA RS50 MY ROSSI FIAT 500 REPLICA
|
zo mei 16, 2010 3:38 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
|
Ik kan ook gewoon ontgrenste yasuni r, i.c.m. een eurobegrenzertje. Kan je gewoon constant met een eurobegrenzer aan door België rijden? Of beschadigt dit iets?
|
zo mei 16, 2010 4:07 pm |
|
|
chunho
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 01, 2008 12:36 am Berichten: 1788 Woonplaats: KEIHARD IK BEN EEN LOEMPIAVOUWER
|
volgens eurobegrenzer.nl is dat de enige begrenzer die geen schade oplevert aan de CDI
of je zou prop in een demper kunnen lassen? en dan 2 yasuni dempers
zo mei 16, 2010 4:32 pm |
|
|
|