Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
Re: Jaspers derbi drd P.162, 2 foto's
arnemuiden-rs schreef:
eff vraagje hoor, de coater vertelde mij dat het stralen van het frame zo lang ging duren dat het wel heer duur werd, omdat de coating zo hard was en nog zo goed. is het bij jou helemaal kaal gemaakt, of gespoten?
Wat een oplichter. Heb mijn frame gewoon aan hun gegeven, hun hebben me oude coating/ lak eraf gestraald en toen zwart gecoat En dat koste me 80 euro. Alleen is me frame nummer pleiten door het stralen Dus ff keertje langs het rdw denk ik.....
Dat zou wel echt kud zijn, sta je daar met begrenzer erop, 80seesee alles en dan geloven ze de snelheid wel maar moet ie mee omdat t frame nummer pleite is
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
ja had gebeld, maar zeiden ze van ja dan is die er prongeluk afgeblazen met stralen ofzo. En niet meer aangedacht ofzo. Maarja daar werken allemaal van die gekke buitenalnder enzo, die geen woord nl spreken dus communiceer daar maar is fatsoenlijk mee als baas zijn. Die begrijpen al snel wat verkeerd. Hij zei ook ja sorry maar we kunnen er niks aan veranderen, toen zei ik nog wel lekker service dan.... Dat zijn niet de gemaakte afspraken nakomen, zegt ie ja welke afspraken, ja van dat framenummer enzo ja heb er niks over op papier staan
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum