Mathias's Αprilia RS 50 MY '08 Αprilia Black
Auteur |
Bericht |
flame
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 17, 2009 11:59 pm Berichten: 499 Woonplaats: Groningen
|
Re: Mathias's Αprilia RS 50 MY 2008 Αprilia Black
lekker oordelen over anderen, alsof alle katholieken zo zijn je voelt je zelf beter dan hun dus
|
zo mei 09, 2010 10:51 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
team-rs schreef: Mathias RS 50 schreef: Nja, dat is ook typisch Katholiek. Ik zelf hoor niet bij de Katholieke Kerk. Heb ook niet mijn communie gedaan of dat soort onzin.
Katholieken zijn gewoon gestoorde kinderverkrachters die zelf niet eens weten wat het Christendom inhoud, laat staan Gods wil. hoe weet jij wat gods wil is door een boek dat al 2000 jaar oud is????? hoe weet jij dat wat er in staat gods wil is dan?? godsdienst is gewoon bullshit elke oorlog is wel begonnen door die woordjes in dat achterlijke boek dat mensen gelooven Elke oorlog? Noem mij eens 1 oorlog die door de woordjes van de Bijbel is begonnen.
zo mei 09, 2010 10:59 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Mathias RS 50 schreef: team-rs schreef: Mathias RS 50 schreef: Nja, dat is ook typisch Katholiek. Ik zelf hoor niet bij de Katholieke Kerk. Heb ook niet mijn communie gedaan of dat soort onzin.
Katholieken zijn gewoon gestoorde kinderverkrachters die zelf niet eens weten wat het Christendom inhoud, laat staan Gods wil. hoe weet jij wat gods wil is door een boek dat al 2000 jaar oud is????? hoe weet jij dat wat er in staat gods wil is dan?? godsdienst is gewoon bullshit elke oorlog is wel begonnen door die woordjes in dat achterlijke boek dat mensen gelooven Elke oorlog? Noem mij eens 1 oorlog die door de woordjes van de Bijbel is begonnen. knul koop een geschiedenis boek of had opgelet op school , elke oorlog heeft op een bepaalde manier wel met godsdiienst te maken
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo mei 09, 2010 11:02 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
flame schreef: lekker oordelen over anderen, alsof alle katholieken zo zijn je voelt je zelf beter dan hun dus Nou, dat heb ik verkeerd geformuleerd. Het Katholisme zelf is iets slecht, maar het zegt inderdaad niets over de mensen die het volgen. In het verleden heeft het alleen voor ellende gezorgd (kruistochten, inquisitie, misbruik van het Christendom voor macht, enz.) En vandaag de dag is het er niet echt op beter geworden.
zo mei 09, 2010 11:04 pm |
|
|
Robinrs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 30, 2009 4:30 pm Berichten: 909 Woonplaats: Wateringen
|
Boeie of god nou wel of niet bestaat hij mag zelf geloven dat is zn recht En de heilige oorlog is wel ontstaan door de bijbel dacht ik, dat was toch dat al die mensen pissig werden op de kerken enzo door al dat goud in de kerk dus gingen ze kerken slopen . blijft wel een mooie brommer ondanks het visje
zo mei 09, 2010 11:11 pm |
|
|
Nimik
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 13, 2010 11:42 am Berichten: 242 Woonplaats: Langeveen
|
Geloven vind ik geen probleem, vind erg mooi dat voor mensen steun kunnen halen uit het geloof. echt mijn oma had er heel veel aan en dan vind ik het geen probleem.
maar iedereen wil het recht hebben op de waarheid, dat snap ik niet. en hoe kun je in vredesnaam een land besturen met geloof? dat kan niet!.. want niet iedereen gelooft.
en wat heeft het geloof ons nou werkelijk gebracht? - Achterlijke thoeriën (vrouwen zouden minder zijn als mannen) - Een hoop nutteloos gediscusieer (wel of geen abortus) - Oorlogen - Jehova's
_________________ Was ik maar arm en lelijk
|
zo mei 09, 2010 11:12 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
|
Zoals wat? De Kruistochten? Heeft dat nou echt te maken met het feit dat de mensen in het Midden-Oosten Islamitisch waren? Of wou de Paus gewoon macht hebben overr dat gebied en Jeruzalem?
De oorlogen tussen de Engelsen en de Fransen? Heeft gat te maken met het feit dat de Engelsen voornamelijk Protestants waren en de Fransen Katholiek? Of komt het door de feit dat de Engelsen altijd een stukje land op het Europees vast land wou hebben?
En tegenwoordig in het Midden Oosten. Zijn die oorlogen ontstaan door verschil in geloof of omdat die landen heel veel olie hebben?
En zo kan ik nog wel doorgaan. Geloof wordt meestal alleen als excuus gebruikt voor een oorlog, zodat meestal het volk van dat land het accepteerd. Er zit altijd wel anders achter.
Beter kun jij eens je geschiedenis boeken lezen.
zo mei 09, 2010 11:14 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Er was eeuwen geleden al voorspeld dat er twee torens zouden vallen, en dat daarna de wereld langzaam onder zou gaan
zo mei 09, 2010 11:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nimik
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 13, 2010 11:42 am Berichten: 242 Woonplaats: Langeveen
|
oke.. dan dit!
Adam en Eva(de eerste 2 mensen) kregen 2 Jongens.....
_________________ Was ik maar arm en lelijk
|
zo mei 09, 2010 11:17 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
|
Nimik schreef: Geloven vind ik geen probleem, vind erg mooi dat voor mensen steun kunnen halen uit het geloof. echt mijn oma had er heel veel aan en dan vind ik het geen probleem.
maar iedereen wil het recht hebben op de waarheid, dat snap ik niet. en hoe kun je in vredesnaam een land besturen met geloof? dat kan niet!.. want niet iedereen gelooft.
en wat heeft het geloof ons nou werkelijk gebracht? - Achterlijke thoeriën (vrouwen zouden minder zijn als mannen) - Een hoop nutteloos gediscusieer (wel of geen abortus) - Oorlogen - Jehova's Vrouwen zouden minder zijn als mannen? Alle ongelovigen jongens/mannen die ik ken zien het andere geslacht aan als een stukje vlees. En geloof is echt geen oorzaak voor een oorlog, zie me vorige post. En beter kan er in een land wel geloof hebben. Toen in Amerika het geloof niet meer geleerd werd in scholen, vonden er veel meer verkrachtingen, moorden, en misdaden plaats. Als je de grafieken daarvan bekijkt, zie je sinds de jaren 60 alleen maar flink stijgende lijnen.
Laatst bijgewerkt door Mathias RS 50 op zo mei 09, 2010 11:24 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo mei 09, 2010 11:20 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Jongens waar gaat het over, als hij een visje op zn brommer wil laat hem. Ik vind het gewoon een mooie brommer hoor, dat visje valt ook helemaal niet op dus. In tegenstelling tot die andere vis, als ik vragen mag, wat doet die dode vis op de foto?
_________________ Ktm #24
|
zo mei 09, 2010 11:21 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
|
Senda80Rosmalen schreef: Jongens waar gaat het over, als hij een visje op zn brommer wil laat hem. Mooie brommer hoor, maar wat doet die dode vis op de foto? Bedankt, echt! Weer eens eentje die wel gewoon normaal en aardig kan zijn. Tja, ik kwam eens thuis en toen vond ik een dood visje voor de poort. Zal wel door een reiger uit een vijver zijn gevist ofzo
zo mei 09, 2010 11:23 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Gewoon uit de Hemel gevallen
zo mei 09, 2010 11:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
|
Nimik schreef: oke.. dan dit!
Adam en Eva(de eerste 2 mensen) kregen 2 Jongens..... Kain en Abel. En daarna kregen ze nog een hoop anderen.
zo mei 09, 2010 11:25 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Mathias RS 50 schreef: Senda80Rosmalen schreef: Jongens waar gaat het over, als hij een visje op zn brommer wil laat hem. Mooie brommer hoor, maar wat doet die dode vis op de foto? Bedankt, echt! Weer eens eentje die wel gewoon normaal en aardig kan zijn. Tja, ik kwam eens thuis en toen vond ik een dood visje voor de poort. Zal wel door een reiger uit een vijver zijn gevist ofzo Mag gezegd worden vind ik, beetje lopen bitchen over het feit dat iemand in god gelooft terwijl je op een brommerforum zit. Slaat toch nergens op. Maar ik denk dat de brommer nu wel af is? Of heb je nog plannen?
_________________ Ktm #24
Laatst bijgewerkt door Senda80Rosmalen op zo mei 09, 2010 11:28 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo mei 09, 2010 11:28 pm |
|
|
|