Auteur |
Bericht |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Re: Haga replica onder constructione (word opnieuw opgebouwd)
jeroenGPR schreef: RS 666 schreef: neej gaat alleen compleet weg.. ik moet wel aangezien ik een fikse boete krijg vanwege gevaarlijk werken op een bouwterein.. wat heb jij uitgevoerd ? werken op 5 meter hoogte zonder valbeveiliging, word een boete voor iedereen die dat deed en voor het bedrijf, mr boete is gelijk aan iets van een rijbewijs halen ofzo
di mei 04, 2010 7:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
chingboi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 06, 2008 11:54 pm Berichten: 1098 Woonplaats: lelystad
|
richtprijs?
_________________ ok
wie wil mijn onderschrift vullen?
|
di mei 04, 2010 7:42 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
gozer, klaag je baas aan, serieus zeg je dat je dat niet wist ofzo
di mei 04, 2010 8:54 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Vind ik wel een stomme reden om je rs te verkopen. Ik zou gewoon verhaal gaan halen bij je baas!
di mei 04, 2010 9:04 pm |
|
|
ThomasSX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 01, 2009 4:14 pm Berichten: 4505 Woonplaats: Hedikhuizen [NB]
|
klote man! maar daar kan je je baas toch niet voor aanklagen, je hebt je vca zelf gehaald.. niet?
_________________ Thomzz Creationzz Derbi zupfamoto: viewtopic.php?f=11&t=16304 <3 petertzr
|
di mei 04, 2010 9:07 pm |
|
|
Tapvat
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 04, 2010 10:22 pm Berichten: 733 Woonplaats: Rijswijk
|
RS 666 schreef: werken op 5 meter hoogte zonder valbeveiliging, word een boete voor iedereen die dat deed en voor het bedrijf, mr boete is gelijk aan iets van een rijbewijs halen ofzo Heb ff opgezocht op de site van de Arbo en daar staat dat de boete voor werknemers op kan lopen tot maximaal 225 euro. Maar goed dat ze bij ons niet controleren want valbeveiliging hebben we eigenlijk nooit
di mei 04, 2010 9:09 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
aight je kan die rs dus gewoon houden
di mei 04, 2010 9:26 pm |
|
|
ThomasSX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 01, 2009 4:14 pm Berichten: 4505 Woonplaats: Hedikhuizen [NB]
|
haha fail! voor niks ze rs tekoop gezet
_________________ Thomzz Creationzz Derbi zupfamoto: viewtopic.php?f=11&t=16304 <3 petertzr
|
di mei 04, 2010 9:31 pm |
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
ThomasSX schreef: haha fail! voor niks ze rs tekoop gezet niets is voor niets nu kan die kijke hoeveel de gek ervoor geeft
di mei 04, 2010 9:35 pm |
|
|
ThomasSX
ApriliaForum Member
|
wat heb je daar nou aan, op zon ding maak je toch geen winst
|
di mei 04, 2010 9:39 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
inderdaad als je gaat tellen wat je erin hebt gestopt, en je er daarna voor terug krijgt. Word je zwaar depressief
di mei 04, 2010 9:45 pm |
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Heb je je VCA? zo niet dan kunnen ze jou niks maken maar krijgt je baas de boete voor jou, en die is ff hoger dan 225 euro. MAAR, als je WEL je VCA hebt, tja dan had je niet zo stom moeten zijn en krijg je de boete zelf
_________________ bier is lekker
|
di mei 04, 2010 9:55 pm |
|
|
Aprilia Driver 69
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 23, 2008 10:19 am Berichten: 4681 Afbeeldingen: 5
|
ik heb ook vca
_________________ Aprilia RS50 MY08 gp white Aprilia RS50 MY07 Repsol replica
|
di mei 04, 2010 10:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
Tapvat
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 04, 2010 10:22 pm Berichten: 733 Woonplaats: Rijswijk
|
Bij ons op de zaak hebben alleen de stagelopers VCA en de vaste medewerkers niet
di mei 04, 2010 10:16 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
MBgek schreef: Heb je je VCA? zo niet dan kunnen ze jou niks maken maar krijgt je baas de boete voor jou, en die is ff hoger dan 225 euro. MAAR, als je WEL je VCA hebt, tja dan had je niet zo stom moeten zijn en krijg je de boete zelf laat ik het nou net 3 weken geleden gehaald hebben bij me herkansing maar neej is allemaal beetje lulkoek is meer om te kijken wat de gek der voor geeft, wil eigenlijk een leuke motor kopen, mr heb het geld daar gewoonweg niet voor, laat staan rijbewijs mrjah als nou 1 of andere mafketel ineens 4k wil geven wil ik best erover denken om hem weg te doen, ookal wil ik hem gewoon de komende jaren houden
di mei 04, 2010 10:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
|