Geregistreerd: di feb 26, 2008 5:17 pm Berichten: 603 Woonplaats: Genemuiden
Re: Sebas z'n 70cc Sprinter. Update; sebas komt uit de kast!
Goeiemorgen .
Gister avond even flink wezen gassen. Nja, om 7 uur kwam ries bij mij en we gingen samen naar geert toe in lemerleveld. Nadat we geert zijn hobbykamer ( schuur ) hebben bekeken gingen we gezellig naar jos toe. Daar bleek dat de sproeier veeeelste klein was, dus zijn we begonnen met sleutelen en banken.
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
Re: Sebas z'n 70cc Sprinter. Update; sebas komt uit de kast!
ja jij wel.. ik rond 4 uur pas! die navigatie van jou stuurde me zowat de rimboe in! snel de a28 opgezocht en maar met een gangetje van 140/150 naar huis gekart
Goed het verslag, met als thema; opvallen, vallen en opstaan! Ik kwam er dus met de vrolijkheid zelve bij bassie aan, achter een koninginnedag optocht aan, erg leuk natuurlijk! Maar daar kwam ik niet voor, na z'n geheime projecten te hebben bespioneerd zijn we maar naar Lemelerveld toegereden.. een paar dingen vielen me op; gelukkig was er geen wind tegen, en waren we niet in de binnenstad! (iets met aanhangers en keren ) inside joke, jeweetzelluf. Toen we bij Geert aankwamen viel er nog iets op! Zijn auto is toe aan een schroefset.. wie steunt dit kind?;
Nou, op naar Josje toe, daar wat gesleuteld;
het vallen en opstaan, eerst vallen.. het liep nou niet geweldig;
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum