HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma feb 10, 2025 4:38 pm

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 aprilia rs50 nm special te koop 
Auteur Bericht
wey
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht aprilia rs50 nm special te koop
ik heb hier nog een compleet nieuw opgebouwde rs50 staan, compleet nieuw opgebouwd op het blok na,.
elk lagertjes busje keering en boutje is nieuw vervangen, voorvork nieuw olie keeringen, doppler achterschok
breker. alles nieuw laten coaten, velgen special gecoat echt ziek kleur. subframe aangepast voor rsw125 kontje
zitten paar kappen op zoals op de foto de top kuip heb ik ook nog zgan liggen mat zwart met koplamp subframe
nieuw double bubbel ruitje van airblade panty voor de koplamp en rood gaas, echt dik. zijkuipen zitten er ook bij
zijn wel met werk. stalen remleidingen, hoop gekleurde boutjes. dikke braking schijven voor en achter, remmer compleet
gereviceert. rode hendels, blauwe steppies. ook krijg je er nog een zooi orginele onderdelen bij. zit ook nog een onderblok bij
met goede ritokrukas malossi koppelingsveertje en nieuwe platen. schakelbak alles erin. -puntje de boutjes van de koopelimgsdeksel zijn dol
in het carter, moet dus helicoil in of iets. nieuwe remblokken tandwiel ketting(rood), mooie tomassele snelgas met renthal handvaten. mooi uitknopje, heb er nog mooi led lmpjes bij achter en carbon led knippers. vorig seizoen nieuw slicks onder gezet alleen even profiel in gesneden voor de politie, zit goede radiateur op en mooi rem schakelpedaal en ook daar alle boutjes en stangen van niewdit alles heeft me echt veelste veel gekocht waardoor ik niet aan een blok toekom. is trouwens met kenteken en papieren.

dus een compleet rollend race frame kant en klaar. ik kan hier geen prijs bij melden want alles heeft me echt veel gekocht dus jullie moeten maar een bod doen en dan hoor je het wel.

hier mijn rs viewtopic.php?f=13&t=11482

hij is iets verandert al en niet zoals op de foto,s zoals doppler schokbreker en nog paar dingen. gr

do apr 29, 2010 12:03 am
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]