Auteur |
Bericht |
Robinrs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 30, 2009 4:30 pm Berichten: 909 Woonplaats: Wateringen
|
Re: #2de editie Heerewaarden AFTERTALK!!!!!!! Geslaagde meeting!
slaat toch nergens op zit ik rustig op mn gemakje een BIG MAC naar binnen te werken....zegt die vent zijn er nog specialen brommer? Zeggen jeroen en jasper en nog een paar JAA die Repsol Moet ik stoppen met me big mac eten en naar buiten met die vent
zo apr 25, 2010 9:55 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
slammers schreef: Aprilius schreef: ben wel op me bek gegaan op de terugweg schakelpookje dood . en een witte schaaf op de achterkant . maar een beetje spuitbus doet wonderen Beunding van je. Tairiptuning XL JONGUH
zo apr 25, 2010 9:56 pm |
|
|
Diegoh990
ApriliaForum Member
|
nog 1 uur en staat het filmpje erop ^&^
|
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
Senda80Rosmalen schreef: Black Panther GPR schreef: waardeloze journalist trouwes klopt haha, maare.. ik heb jou helemaal niet gezien eigenlijk.... wou nog een foto maken van jou gpr maar kon m niet vinden haha sukkel k heb jou wel gezien en vroeg nog of je rem t nou wel deed en mn gpr stond langs die van chun en manlong bij de meeting plek.
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
Robinrs50 schreef: slaat toch nergens op zit ik rustig op mn gemakje een BIG MAC naar binnen te werken....zegt die vent zijn er nog specialen brommer? Zeggen jeroen en jasper en nog een paar JAA die Repsol Moet ik stoppen met me big mac eten en naar buiten met die vent alsof je dat zo erg vond
Laatst bijgewerkt door Aprilius op zo apr 25, 2010 9:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Robinrs50, alsof je dat erg vond :')
|
|
Treces
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 04, 2009 10:57 pm Berichten: 552 Woonplaats: Oss
|
Valerie schreef: Robinrs50, alsof je dat erg vond :') Dat dus.
|
zo apr 25, 2010 9:57 pm |
|
|
Tapvat
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 04, 2010 10:22 pm Berichten: 733 Woonplaats: Rijswijk
|
Robinrs50 schreef: slaat toch nergens op zit ik rustig op mn gemakje een BIG MAC naar binnen te werken....zegt die vent zijn er nog specialen brommer? Zeggen jeroen en jasper en nog een paar JAA die Repsol Moet ik stoppen met me big mac eten en naar buiten met die vent Ah gossie, Daar zat je ook echt mee he, dat je brommer in de krant genoemd word?
zo apr 25, 2010 9:57 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Black Panther GPR schreef: Senda80Rosmalen schreef: Black Panther GPR schreef: waardeloze journalist trouwes klopt haha, maare.. ik heb jou helemaal niet gezien eigenlijk.... wou nog een foto maken van jou gpr maar kon m niet vinden haha sukkel k heb jou wel gezien en vroeg nog of je rem t nou wel deed en mn gpr stond langs die van chun en manlong bij de meeting plek. dan ben ik echt heeeeel erg scheel voor mn geheugen heb ik nog een goed excuus maar dit is echt te erg mn brommer stond naast die van manlong
_________________ Ktm #24
Laatst bijgewerkt door Senda80Rosmalen op zo apr 25, 2010 9:58 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo apr 25, 2010 9:58 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Robinrs50 schreef: slaat toch nergens op zit ik rustig op mn gemakje een BIG MAC naar binnen te werken....zegt die vent zijn er nog specialen brommer? Zeggen jeroen en jasper en nog een paar JAA die Repsol Moet ik stoppen met me big mac eten en naar buiten met die vent nie zo miepe kudt, ik nog tegen jou zeggen van. Mag je je eigen brommer showen blijft ie daar droog zitte
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
haha 4 dezelfde reacties
|
|
Diegoh990
ApriliaForum Member
|
wie waren dat trouwens in die auto ?? zouden ze dat filmpje van die sprintjes kunne uploade ??
|
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
maten van ruben dacht ik en ons pap heeft daar ook nog staan filme, dus binnekort is filmpjes daar met stick ophale
zo apr 25, 2010 9:59 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
waren bas en krijn.., filmpjes komen dr aan, worden nog gemonteerd enzoo.. krijn doet namelijk een studie dr voor enzoo dus als de volgende keer een route genomen word waarbij een auto de hele tijd kan volgen dan kan ie met zon dikke full HD camera komen die ze ook voor bios films enzo gebruiken
_________________ Ktm #24
|
zo apr 25, 2010 10:00 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
Tapvat schreef: Robinrs50 schreef: slaat toch nergens op zit ik rustig op mn gemakje een BIG MAC naar binnen te werken....zegt die vent zijn er nog specialen brommer? Zeggen jeroen en jasper en nog een paar JAA die Repsol Moet ik stoppen met me big mac eten en naar buiten met die vent Ah gossie, Daar zat je ook echt mee he, dat je brommer in de krant genoemd word? met als krantkop Bloedsnel of rete langzaam ? mooie brommer word ingehaald door fietser .
zo apr 25, 2010 10:00 pm |
|
|
|