Na twijfelen mag bij genoeg intresse mijn sprinter de deur uit, hij is zo goed als af inmiddels en als ik een leuk bod ervoor krijg mag die weg.
Setup :
Cilinder : 70cc Mk Prorace XSH getuned ( 2 binnenkoppen, 1 afgedraaid ).
Uitlaat : Mk prorace, kevlar demper.
Carburateur : 28mm Mikuni tm, een echte mikuni geen imitatie.
Membraan : Malossi vl15.
Spruitstuk : Malossie 24/28mm.
Luchtfilter : Stage6 dubble layer rood.
Carters : am5 carters, getuned op cilinder.
Lagers en keringen gloednieuw.
Krukas : rito race.
Onsteking : Hpi binnenrotor.
Koppeling : 5 plaats, nieuwe platen erini.
Conti afdekplaatje.
- Kleine dingen zoals malossi naaldlager, nieuwe bougi + dop enz.
* Het blok is net opnieuw opgebouwd en loopt prima, veel onderdelen zijn nieuw gekocht zoals de lagers, keringen, carburateur enz. Blok is netjes gestraald en alles werkt zoals het moet. Het liefst gaat het blok met het frame mee, maar eventueel wil ik het ook wel appart verkopen ! Dus blok/frame appart. Is er naar een poos nog geen intresse dan gaat ook het blok in gedeelten weg.
- Frame : Aprilia Rs50 oud model + kenteken.
- Verlast subframe en veersysteem.
- Voorvork aprilia rs.
- Velgen : honda mt + nieuwe banden.
- Achterbrug : aprilia Rs nieuw model.
- Zitkuip : Honda rsw 125cc.
- Topkuip : Honda rsw 125cc.
- Onderkuip : Honda rsw 125cc.
- Tankkap en voorspatbord orgineel aprilia rs50 oud model.
- Stuur : Clipons gemaakt van kroonplaat.
- Handels : Snelgas, trommelremhandel voor, koppelingshandel, dodemanskoort.
- Motorhispania Rx schetplaten ( schakel en rem pedaal ).
- Tank : Buzettie 1,5 liter.
* Er heeft erg veel werk in het frame gezeten, Kevin heeft mijn frame zeer netjes omgelast zodat de achterbrug erin past en de kappen mooi passen. Het frame is ook erg licht, alles wat eraf kon is eraf.
Het enige wat nog gebeuren moet is dat de kuipen gespoten moeten worden, en de remmen moeten worden aangesloten. ( al bijna klaar ).
Frame staat op kenteken, en alle papieren zijn er netjes bij. Wel moet er nog een plaat gemaakt worden ! vind ik zelf niet nodig omdat er toch niet mee op de weg zou worden gereden maar alleen op de baan. Tegen 20,- meer kan ik de plaat ook laten maken eventueel.
Prijs : Geen vlouw idee, als je weet hoeveel geld erin zit schrik je je ziek !. Hopelijk doen jullie er niet moeilijk over als ik gewoon bieden neerzet ? Want je snapt zelf ook dat hiervoor geen prijs te verzinnen is.
http://www.youtube.com/watch?v=YPIVLuPIYb4Groet Sebas