Het bericht zoals het op marktplaats staat, me brommer dus te koophieroik vraag er rond de 1100 voor.
"Bij deze dus mijn schakelbrommer te koop. Ik heb hem gekocht om op te knappen en doe hem nu weg omdat hij in mijn ogen klaar is. Heb hem destijds voor 1000 gekocht en als je de staat vergelijkt waarin hij toen was met nu, dan zal het wel duidelijk zijn dat ik het niet gedaan heb om winst te maken. (de foto's zijn te mailen)
Ik heb dus bijna alles opnieuw gespoten in wit met metallic goud. Op de fotos lijkt het mat maar in de zon glimt het best mooi. Het wit wordt voor verkoop nog een keer over gedaan omdat er wat krasjes op zitten.
Een argument om geen witte brommer te nemen is vaak omdat men zegt dat het snel vies wordt, hier merk ik zelf vrij weinig van en als het al te veel moeite is om 1x in de week 3 minuten je brommer schoon te maken dan kanje beter niet aan brommers beginnen!
op de foto's mist het achterspatbord en het kleine kapje die normaal aan de linker kap vast zit, die krijg je er wel bij.
Er zit nog ruim genoeg profiel op de banden. Achterband is van michelin.
Ik heb er sinds de aanschaf vorig jaar zo'n 4000 km mee gereden, daarvan ongeveer 3000 op een nieuwe cilinder (airsal snelle 50!) die 500km lang is ingereden. Er zit een ninja twinner uitlaat op met een lekker geluidje. ook een 17.5 millimeter carburateur van dellorto. het membraam en spruitstuk zijn allebij net vervangen. tandwielverhouding is 11:47
topsnelheid is 95-100km/h op een autoteller, en hij trekt vooral lekker snel op.
km stand is ±24000, gereviseerd bij ±18000km.
Verder kan ik erbij zeggen dat je met deze brommer flink wat blikken zult trekken, ik heb nog nooit een andere rs 50 in het wit gezien en blijkbaar de meeste mensen ook niet. In de zomer is het er heerlijk op touren. En voor de uren en het geld wat ik er in gestoken heb is de prijs erg redelijk.
Als ik nog iets vergeten ben of bij interesse/verdere vragen kanje bellen of mailen.
dgroenenberg@gmail.com"