|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
algemene wetgeving rollerbank
Auteur |
Bericht |
Jard
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) algemene wetgeving rollerbank
hallo allemaal. ik denk dat er veel mensen op dit forum zich zullen afvragen wat nou precies de wetgeving is met betrekking tot de rollerbank. ik moest er vanmiddag op en de dienstdoende agent verneukte het nog al. koppeling laten klappen etc. uiteindelijk kwam er 74 in zijn 4 uit. want schakelen kon hij ook niet. het hele voorval is op film vastgelegd en daar is duidelijk te zien dat een andere agent het achterwiel van mijn brommer met zijn volle gewicht op de rollerbank duwt. ik vroeg me af of dit mocht en belde na de boete in ontvangst te hebben genomen de politie op. ik vroeg naar iemand die verstand had van de rollerbank procedure, kreeg hem uiteindelijk aan de lijn er er kwam na een heleboel lulverhaal uit dat hij eigenlijk niks wist. en dat ik het maar moest vragen in mijn bezwaarschrift. toen ik hem naar zijn naam vroeg hing hij op. dus, wat is nou eigenlijk de regelgeving voor 2010. is dit ergens te vinden?
gr Jard
|
wo apr 07, 2010 5:14 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: algemene wetgeving rollerbank
Wees blij dat die vent derop gaat zitten, veel meer weerstand door extra gewicht dus minder hoge snelheid. regelgeving is niet verandert geloof ik omdat er niks in het nieuws is gweest, en dit is gewoon een grote boete-topic vraag.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
wo apr 07, 2010 6:56 pm |
|
Jard
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: algemene wetgeving rollerbank
deze kan dicht, discussie is in de andere aan de gang. srry voor dubbele post.
|
wo apr 07, 2010 7:00 pm |
|
bevere1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 26, 2009 10:15 pm Berichten: 133 Woonplaats: brouwershaven
|
heyhey
ik heb aan een agent die ik kan gevraaget wat de regelgeving is en een agend moet er op zitten bij een meeting als hij er niet op zit kan je het aan vegtwen anders niet
mvg jeffrey
_________________ aprilia rs50-http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=18388 yamaha dtr 50-http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=17332
|
zo apr 18, 2010 6:08 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|