Geregistreerd: do jun 12, 2008 7:21 pm Berichten: 511 Woonplaats: haarlem
Re: Icey snowman - 70 cc sprinter
*Vincent* schreef:
Gheheh, heb even geen haast met het frame, ik zit te springen om het motorblok in elkaar te zetten, moet alleen nog rechte vertanding op de koppeling hebben en 2 krukaslagers, en een setje blokbouten. Dan moet ik effe kijken wat de vooras diameter is van een Rieju, omdat ik misschien die tos velg kan ruilen voor een andere voorvelg met een 15mm diameter in de naaf, is net weer iets makkelijker. Moet eigelijk alles naar mn ouwe chef brengen, daar heb ik alles binnen handbereik
klinkt goed man nja we hebben nog wel even tog
_________________ record tot nu toe. reactie-0.09 tijd-7.856 op lisse 2011--------- reactie-0.0649 tijd-8.1277 op dssc nurburgring 2011
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
BKD schreef:
as diameter van rieju rs1 is 12 mm
Held, dan moet ik maar effe snel een baantje scoren, hoor godver nooit iets van waar ik solliciteer
icey snowman schreef:
*Vincent* schreef:
Gheheh, heb even geen haast met het frame, ik zit te springen om het motorblok in elkaar te zetten, moet alleen nog rechte vertanding op de koppeling hebben en 2 krukaslagers, en een setje blokbouten. Dan moet ik effe kijken wat de vooras diameter is van een Rieju, omdat ik misschien die tos velg kan ruilen voor een andere voorvelg met een 15mm diameter in de naaf, is net weer iets makkelijker. Moet eigelijk alles naar mn ouwe chef brengen, daar heb ik alles binnen handbereik
klinkt goed man nja we hebben nog wel even tog
hmm, ja, we hebben wel even, maar ik heb geen inkomen ofzo dus kan ook niet veel nieuwe dingen kopen
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
he moge peter alles lekker met jou dan..
nee mijn brommertje heeft niet helaas niet gelopen..... MAAR waarscheinlijk word dat deze week of volgende week, dan rammen we dat blok onder me frame en gelijk banken in het weekend maar het is heel druk op mijn werk dus moet even kijken of dat wel lukt!! ik ben zojuist klaar met het tune van de carters en ben ook gelijk bezig met me frame!!! want ik kom dit jaar gewoon weer met de rs en niet de rs1 maar fotos zeggen meer dan woorden... ik zal binnenkort ook even een foto van me blokje maken maar die ligt nog op me werk en heb net deze week een vette keel onsteking gehad dus de hele week op bed gelegen
en jij dan peter nog wat leuks gedaan aan je rs ?? ik heb eigelijk vrij weinig van je vernomen na genemuiden en weet nog steeds niet precies wat er gebeurt is toen.. mja hoor het wel en anders tot op jub
_________________ record tot nu toe. reactie-0.09 tijd-7.856 op lisse 2011--------- reactie-0.0649 tijd-8.1277 op dssc nurburgring 2011
zaterdag 11 sep.2010
Nadat ik de weker met een flink tik uit heb gezet,om me vervolgens uit me bed te hijsen en naar de koffie machine te sjoke en een sigaret op te steken,en het wachten op me vers bakje pleur niet te lang zou duren.vervolgen schopte ik een maat van uit zijn bed gaf hem een kop koffie. nadat we helemaal wakker waren (11min later + 3 koffie )stapte we in de bus om een beetje te gaan klieren met me sprinter... het was tenslotte mooi weer (in Spaarnwoude)
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
Filmpje?
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
ziet er weer eng uit vriend, al klaar voor SBO? Jij bent tenslotte de SBO veteraan?
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 20101ste 50 ccJubbega 20111ste SBO Lisse 20101ste 50 ccDamwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 20101ste 70ccGenemuiden 20121ste 70 ccGenemuiden 2013
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
Wat zijn je plannen voor volgend jaar?
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 20101ste 50 ccJubbega 20111ste SBO Lisse 20101ste 50 ccDamwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 20101ste 70ccGenemuiden 20121ste 70 ccGenemuiden 2013
Ad ben---->
af1special schreef:
Wat zijn je plannen voor volgend jaar?
een lelijk oud brommertje zoeken dat een beetje licht... ik vind mijn rsje niet te zwaar voor de race maar voor mij !!! . als ik nog zo jaar door ga krijg ik nog een hernia van dat ding want moet hem elke keer de bus in en uit tillen hahahaha
Ad Rainier -> ja doe me best man haha he ik heb trouwens nog STEEDS niks van die pino van sbo gehoort over die tijden van lisse
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum