Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Re: Haga replica onder constructione (word opnieuw opgebouwd)
haha jah had een haakje verkeerd staan
maar hij klinkt wel erg lekker alleen denk dat de carb overloopt aangezien me vlotter afgesteld staat op het barikit spruitstuk met wig waarmee carb echt recht stond, en nu staat ie zoals je kan zien nogal skeef. dus ff kijken,want wig+ verneukt barikit spruitstuk is niet veel, en polini spruitstuk wat ik eigk wil is ook weer 50 euro
mr ben benieuwd wat dat ding straks gaat doen alst beetje afgesteld is.. ga eerst sowieso aan remklauwen beginnen want zonder remmen is een testritje echt niet mogelijk
vind trouwens wel dat ie écht heeeel soepeltjes rolt vergeleken met eerst
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
juah beetje bijbuigen en verkeerd omzetten en het past, ik heb deze nog ff tot ik weer nieuwe krijg van verzekering (wacht er gelukkig pas anderhalf jaar op
falco schreef:
ga eens heel gauw foto's posten die netjes weggewerkte kabelboom! ben ik wel een half uur mee bezig geweest he!
aaaiggght hij leeft nog
maaruh zal ff foto maken als me eprom vast zit maar komt goed
Daan Vrieze schreef:
Beste gasreactie ja .. Met wat voor luchtfilter ga je eigenlijk rijden?
Ding wordt wel netjes
maaruh pleur der wel weer keer twin air op, ouwe twin air is beetje ranzig omdat me metrakit uitlaat/tailpipe aansluiting dernaast zat enzo maar moet ff kijken wat voor ik haal, want die kut veer zit beetje in de weg eigk..
Jeroenvs schreef:
:D: zie ik daar nu een getunede vuilnisbak
niet alleen vuilnisbakken zit een aprilia sticker op hoor mr me moeder vond die op de vuilnisbakken wel handig, kan ze zien van oow rooie sticker, is van ons, hoeft ze niet naar het nummer erboven te kijken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum