Re: Rubens drd racing --- Kapot pag. 22
ja weet ik; daarom staat er ook NOG een hersenbeschadeging
achja ze zeggen dat ze de problemen die ik ervan ondervind een heel eind kunnen wegnemen door andere delen van mn hersenen te trainen zodat die het zegmaar overnemen en dan zou ik er niet meer zo heel veel van moeten merken...
maarja daarvoor moet ik wel stuk of 50 behandelingen ondergaan ben mn helmpie trouwens echt heel dankbaar, zonder dat ding was ik hartstikke dood geweest
inderdaad, ik ben met wheelien op mn bek gegaan en was toen met mach 3 met mn kop op een stoeprand geketst. zonder helm was mn schedel waarschijnlijk doormidden gespleten
weet niet, net weer lopend gekregen met 80cc(komen alleen vonken uit de uitlaat ) en t kriebelt toch wel om hem nog harder op te voeren..., maarja kost amaal zoveel geld he
en die wheelie val was op 6 januari alsk me niet vergis, helemaal aan het begin van het jaar in elk geval.
Geregistreerd: ma jun 15, 2009 12:55 am Berichten: 930 Woonplaats: Deventer
vet
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum