Auteur |
Bericht |
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
Re: Stefan's Evo Vespa (Blauwe plaat)
dan word het wel grappig met die runnerblok met runner achtervelg en alles
ma maart 15, 2010 9:47 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
ari draait door. Doe mij maar een vespa 300.
|
ma maart 15, 2010 9:48 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 3:13 pm Berichten: 1190 Woonplaats: Amsterdam
|
Ari schreef: dan word het wel grappig met die runnerblok met runner achtervelg en alles hehe we zullen zien wat t wordt, eerst maar ff door mn examens heen Martijn Derbi senda schreef: ari draait door. Doe mij maar een vespa 300. GTX
ma maart 15, 2010 10:50 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
SXV die wou jij toch ook had ik op S-F gelezen?
_________________ Ktm #24
|
ma maart 15, 2010 11:28 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Senda80Rosmalen schreef: SXV die wou jij toch ook had ik op S-F gelezen? Ja of een GSXR600 zit flink te twijfellen, steeds denk ik een SXV maar als ik dan weer een GSXR zie Heb nog paar maanden om de keuze te maken
di maart 16, 2010 12:27 am |
|
|
hermandrd07
ApriliaForum Member
|
kan je niet een keer een filmpje maken van je vespa?? moet egt leuk zijn al die aeroxjes dr uit te rijden,:P
|
di maart 16, 2010 8:34 am |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
hermandrd07 schreef: kan je niet een keer een filmpje maken van je vespa?? moet egt leuk zijn al die aeroxjes dr uit te rijden,:P Ja zal ik doen, alleen wacht nog ff want mn beugels liggen er nu af enz, en heb nu alleen een chrome achterrekje, maar die gaan volgende week ook naar de coater dus als dat allemaal gefixt is en hij er weer fresh uit ziet, zal ik ff een filmpje maken
di maart 16, 2010 11:00 am |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
Steffmeisterx schreef: zipjes rijden idd ook zeker fijn, veel maatjes van me hebben een zipje! heb je een blauwe of gele plaat? heb een gele plaat, wel een 4 takt rijdt lekker zuinig, en opvoeren kan hier toch niet meer afgelopen dagen soms al 5 rollers per dag
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
di maart 16, 2010 12:29 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
frankyman schreef: Steffmeisterx schreef: zipjes rijden idd ook zeker fijn, veel maatjes van me hebben een zipje! heb je een blauwe of gele plaat? heb een gele plaat, wel een 4 takt rijdt lekker zuinig, en opvoeren kan hier toch niet meer afgelopen dagen soms al 5 rollers per dag in 't gooi zoveel rollers?
di maart 16, 2010 2:53 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Steffmeisterx schreef: Senda80Rosmalen schreef: SXV die wou jij toch ook had ik op S-F gelezen? Ja of een GSXR600 zit flink te twijfellen, steeds denk ik een SXV maar als ik dan weer een GSXR zie Heb nog paar maanden om de keuze te maken inderdaad, die zijn ook heel dik
_________________ Ktm #24
|
di maart 16, 2010 6:13 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
di maart 16, 2010 7:34 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Ja, maar blijft leuk om te horen
di maart 16, 2010 9:28 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
haha vet ding stef zeker erbij houden als je 18 bent is relaxt in A'dam lijkt me
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
di maart 16, 2010 9:30 pm |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
Steffmeisterx schreef: in 't gooi zoveel rollers? afgelopen tijd is het net een soort razzia hier ze hebben het ook paar weken volgehouden om 's ochtends en soms 's middags voor mn huis te posten of heel langzaam langs te rijden, vooruit, weer achteruit, etc Maar komt ook omdat ik 's avonds heel vaak met nog een paar vrienden de buurt onveilig maakte met 70cc scooters en dan gaan ze je in de gaten houden heh...
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
di maart 16, 2010 9:32 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Black Panther GPR schreef: haha vet ding stef zeker erbij houden als je 18 bent is relaxt in A'dam lijkt me stef nog wel haha dankje, gaat ook zeker blijven! frankyman schreef: afgelopen tijd is het net een soort razzia hier ze hebben het ook paar weken volgehouden om 's ochtends en soms 's middags voor mn huis te posten of heel langzaam langs te rijden, vooruit, weer achteruit, etc Maar komt ook omdat ik 's avonds heel vaak met nog een paar vrienden de buurt onveilig maakte met 70cc scooters en dan gaan ze je in de gaten houden heh... Hier valt het de laaste tijd juist mee heb ik het idee, af en toe zijn er van die dagen dat er idd meerdere staan, of als ze er staan staan ze in west of noord, en daar kom ik nooit.. Maar als ik naar mn ma ga in Amstelveen, dan is t wel altijd oppassen.. want daar zijn ze strenger dan normaal + staat elke dag wel minstens 1 roller, of je wordt gewoon meegenomen naar t bureau als ze t niet vertrouwen
di maart 16, 2010 9:54 pm |
|
|
|