Auteur |
Bericht |
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
Re: Meeting Hoekschewaard - Zondag 11 April
PB me even je Email, je merk en type brommer, en of je bevestigd of eventueel komt.
do feb 18, 2010 9:02 pm |
|
|
WalterT
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di dec 15, 2009 12:27 pm Berichten: 19 Woonplaats: Oud-Beijerland
|
Zet mij maar bij eventuele deelnemers. En pb me maar ff
|
vr feb 19, 2010 11:14 am |
|
|
mitsenda
ApriliaForum Member
|
hey ik had een vraagje. woont er iemand toevallig in de buurt van nieuwerkerk aan den ijssel cappele aan den ijssel krimpen aan den ijssel krimpen aan den lek rotterdam alexander ?? ik wil namelijk wel graag meegaan maar aangezien ik de weg nog niet helemaal ken en geen zin heb om weer uren te zoeken dacht ik anders kan ik even met iemand meerijden
|
wo feb 24, 2010 9:50 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
Mischien heb je hier iets aan (vor;l de onderste) Routebeschrijvingen door apriliasquid:Route van de meeting: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=336834. Vanaf maassluis naar de Hoekschewaard: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=331666Vanaf de van brienenoordbrug rotterdam naar de Hoekschewaard: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=331437
wo feb 24, 2010 10:06 pm |
|
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
mitsenda schreef: hey ik had een vraagje. woont er iemand toevallig in de buurt van nieuwerkerk aan den ijssel cappele aan den ijssel krimpen aan den ijssel krimpen aan den lek rotterdam alexander ?? ik wil namelijk wel graag meegaan maar aangezien ik de weg nog niet helemaal ken en geen zin heb om weer uren te zoeken dacht ik anders kan ik even met iemand meerijden aprilius woont in prinseland, die komt waarschijnlijk, en vallerie komt misschien ook daar vandaan rijden
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
wo feb 24, 2010 10:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Schrijf dan tenminste mn naam nog goed Maarree jij zou toch ff heen en weer ?
do feb 25, 2010 12:31 am |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
mitsenda schreef: hey ik had een vraagje. woont er iemand toevallig in de buurt van nieuwerkerk aan den ijssel cappele aan den ijssel krimpen aan den ijssel krimpen aan den lek rotterdam alexander ?? ik wil namelijk wel graag meegaan maar aangezien ik de weg nog niet helemaal ken en geen zin heb om weer uren te zoeken dacht ik anders kan ik even met iemand meerijden je staat voorlopig ff bij eventuele deelnemers, en je hebt een PBtje
do feb 25, 2010 12:39 am |
|
|
mitsenda
ApriliaForum Member
|
@tom ok bedankt je hebt pb terug maar mischien kunnen we dan gewoon met de mensen die uit die richting komen een groepje maken maarja dat zien we dan wel weer want het duurt nog wel even
|
do feb 25, 2010 9:55 am |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
mitsenda schreef: @tom ok bedankt je hebt pb terug maar mischien kunnen we dan gewoon met de mensen die uit die richting komen een groepje maken maarja dat zien we dan wel weer want het duurt nog wel even Ach bij mij ist niet zo zeker, maar dan is de Mac/KFC/subway, daaro bij de Smart rotonde wel een handige plek denk ik Oosterhof zit je meteen weer zon beetje naast het politie bureau
do feb 25, 2010 12:35 pm |
|
|
mitsenda
ApriliaForum Member
|
Valerie schreef: mitsenda schreef: @tom ok bedankt je hebt pb terug maar mischien kunnen we dan gewoon met de mensen die uit die richting komen een groepje maken maarja dat zien we dan wel weer want het duurt nog wel even Ach bij mij ist niet zo zeker, maar dan is de Mac/KFC/subway, daaro bij de Smart rotonde wel een handige plek denk ik Oosterhof zit je meteen weer zon beetje naast het politie bureau ja dat is wel een handig plekje ja ik rij daar heel vaak en nog nooit politie gezien
|
do feb 25, 2010 3:05 pm |
|
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
ja die mac daar is wel goede plek, als je dan daarna stukje over t fietspad naar die brug gaat en dan voor die brug, algrabrug ofzoiets?, via die dijk naar brienenoord brug en daarna is het simpel @va lerie sorry
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
do feb 25, 2010 5:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
wow, 35 deelnemers
ma maart 01, 2010 3:01 am |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Even een edit: Ik kom waarschijnlijk op de zundapp ks50 Als het mag van vaders, en als ie het red.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
ma maart 01, 2010 9:17 am |
|
|
tijn-fr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 04, 2009 7:21 pm Berichten: 714 Woonplaats: Oud-Beijerland
|
word lekker druk dan
_________________ Aprilia RS50 NM harada :> viewtopic.php?f=13&t=13033
|
ma maart 01, 2010 2:26 pm |
|
|
WalterT
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di dec 15, 2009 12:27 pm Berichten: 19 Woonplaats: Oud-Beijerland
|
Is er al een verzamel tijd bekend? Ik zat de denken: rond een uur of 12 verzamelen of zo?
|
ma maart 01, 2010 2:31 pm |
|
|
|