Auteur |
Bericht |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Re: Haga replica onder constructione (word opnieuw opgebouwd)
do feb 25, 2010 3:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
do feb 25, 2010 5:58 pm |
|
|
---stephan---
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 27, 2008 2:34 am Berichten: 113 Woonplaats: overall
|
ziet er goed uit gwoon ff logisch nadenken bij die beschrijving en je snapt het wel denk haha. anders ff een duitser erbij halen.
_________________ .
|
do feb 25, 2010 7:11 pm |
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
van duits kan ik meestal nog wel wat maken, maar frans is drama. vertaal programma's zijn je vriend! geil rotortje trouwens, ik wil graag die nieuwe conti rotor
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
do feb 25, 2010 8:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
RS 666 schreef: de klauwen zijn fel rood, beetje ferrari rood achtig, gewoon remklauwrood zeg maar mr iig de binnenkant is wel meegespoten weet niet hoe dat verder gaat.. verder had ik idd ook al gezien dat die lul geen bussen in m´n lagerpassing had gedaan terwijl die dat de eerste keer wel had gedaan mr de velgen zijn hoogglans zwart. en ik heb gelukkig m´n ouwe lagers nog dus daarmee kan ik die lagerpassing beetje schoonmaken Maar zit je serieus na te denken om te ruilen ? anders heb ik wel interesse kun je misschien een duidelijke foto maken van de kleur ?
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
do feb 25, 2010 8:57 pm |
|
|
sparco rieju
ApriliaForum Member
|
Is dat een MVT Premium ?? Die heb ik net op mijn Rieju project gezet. Wat een giga gas reactie hpi is er niks bij met 70cc airsal, 21 dellortho racing, bidalot smx uitlaat Maar echt super ding !!!
|
do feb 25, 2010 9:35 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
jaa waait toggghh ---stephan--- schreef: ziet er goed uit gwoon ff logisch nadenken bij die beschrijving en je snapt het wel denk haha. anders ff een duitser erbij halen. over het hoofd gezien dat er ook een nederlandse beschrijving van tiben bij zat mr er staat niks over wat je met de curves veranderd, althans wat het verschil is tussen de curves>< sbk replica schreef: van duits kan ik meestal nog wel wat maken, maar frans is drama. vertaal programma's zijn je vriend! geil rotortje trouwens, ik wil graag die nieuwe conti rotor duits gaat idd nog wel, frans stond ik een 1,6 voor toen ik het afsloot thanks, mr je weet dat de conti rotortjes voor circuit gebruik meer bedoeld zijn, ala SOBW? iivarr schreef: RS 666 schreef: de klauwen zijn fel rood, beetje ferrari rood achtig, gewoon remklauwrood zeg maar mr iig de binnenkant is wel meegespoten weet niet hoe dat verder gaat.. verder had ik idd ook al gezien dat die lul geen bussen in m´n lagerpassing had gedaan terwijl die dat de eerste keer wel had gedaan mr de velgen zijn hoogglans zwart. en ik heb gelukkig m´n ouwe lagers nog dus daarmee kan ik die lagerpassing beetje schoonmaken Maar zit je serieus na te denken om te ruilen ? anders heb ik wel interesse kun je misschien een duidelijke foto maken van de kleur ? Ja ik wil ze serieus ruilen, je hebt er geen probleem mee dat je even moet kijken met ontluchten naar de zuigers? ik zal er even foto's van maken en ze je sturen sparco rieju schreef: Is dat een MVT Premium ?? Die heb ik net op mijn Rieju project gezet. Wat een giga gas reactie hpi is er niks bij met 70cc airsal, 21 dellortho racing, bidalot smx uitlaat Maar echt super ding !!! Neej dit is een MVT Racing, dus zonder licht etc. Maar heb jij ook die Eprom erbij waardoor die gelijk digitaal is en je uit 18 curves kan kiezen? mr een lekkere gasreactie verwacht ik wel ja met een rotortje van 260gram Gezocht!:* orginele koppelingskabel voor nieuwe type blok helemaal netjes, handvat etc. hoeft niet, wel orgi tonnetjes aub. * orginele kvs slangen en ook een kvs tankje zonder olie resten erin kan iemand trouwens een plaatje posten met wat voor opzetstukje voor m'n dremel ik het beste me blok beetje kan bijwerken?
do feb 25, 2010 11:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
chingboi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 06, 2008 11:54 pm Berichten: 1098 Woonplaats: lelystad
|
heb die shizzle
_________________ ok
wie wil mijn onderschrift vullen?
|
vr feb 26, 2010 12:09 am |
|
|
chingboi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 06, 2008 11:54 pm Berichten: 1098 Woonplaats: lelystad
|
_________________ ok
wie wil mijn onderschrift vullen?
|
vr feb 26, 2010 12:11 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
op de dremel ja en dat is een staalborstel achtig iets?
vr feb 26, 2010 12:28 am |
Persoonlijk album
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
met bijwerken op de manier van echt een stuk weg halen of wat?
vr feb 26, 2010 12:33 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
Jeroenvs schreef: met bijwerken op de manier van echt een stuk weg halen of wat? juah carter op cilinder aanpassen, en ik moet ook carter aanpassen voor ontsteking, mr dat lukt wel.
vr feb 26, 2010 12:37 am |
Persoonlijk album
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Ga voor het grove werk maar uit van dit soort freesjes : http://i100.twenga.com/huis-tuin/hss-fr ... 007664.pngje moet alleen opletten dat het freesje zich niet vult met aluminium wat erin vastplakt
_________________ Thom'z BeunBaas
|
vr feb 26, 2010 12:46 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
okee thanks en voor het fijne werk? want steven heeft het grootste deel al gedaan natuurlijk, dus is grotendeels alleen afwerken, en tis toch geen lange slag as, dus hoef niet enorm te hakken
vr feb 26, 2010 1:25 am |
Persoonlijk album
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
Citaat: Ja ik wil ze serieus ruilen, je hebt er geen probleem mee dat je even moet kijken met ontluchten naar de zuigers? ik zal er even foto's van maken en ze je sturen Ligt eraan hoe moeilijk dat is heb je zelf enig idee hoe moeilijk alsof dat is/gaat worden ? Ik wacht wel op de foto's
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
vr feb 26, 2010 1:29 pm |
|
|
|