Auteur |
Bericht |
vmijoost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 18, 2007 1:14 pm Berichten: 21 Woonplaats: Groesbeek
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Wie kent deze AF1 Sintesi...
Nou een AF1 van MY 1992/1993 (de kleurstelling wit/rood/paars) heb ik nog niet gevonden. Twee jaar terug stond er eentje op marktplaats, helemaal origineel nog maar daar vroegen ze 1.500 voor. Leek mij toen een beetje aan de hoge kant. Nu op dit moment staat er geen één..
|
di feb 02, 2010 3:48 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
roodrunner
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 26, 2009 9:55 pm Berichten: 53 Woonplaats: kaatsheuvel
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Wie kent deze AF1 Sintesi...
Jammer joh, maar het is toch al knap dat je er zoveel nog over te weten bent gekomen. En met wat geduld en goed zoeken zal je een soortgelijke aprillia wel een keer vinden.
Groeten, Patrick
_________________ zie ook mijn AF1 Futura project viewtopic.php?f=14&t=15426
|
di feb 02, 2010 6:22 pm |
|
vmijoost
ApriliaForum Member
|
roodrunner schreef: Jammer joh, maar het is toch al knap dat je er zoveel nog over te weten bent gekomen. En met wat geduld en goed zoeken zal je een soortgelijke aprillia wel een keer vinden.
Groeten, Patrick ja denk het ook wel en tips zijn altijd welkom! Bedankt..
|
di feb 02, 2010 7:31 pm |
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Idd, jammer dat je nu eindelijk zoveel te weten bent gekomen en dat je dan uiteindelijk te horen krijgt dat ie deels naar de oudijzerboer is gebracht.
di feb 02, 2010 7:34 pm |
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Je kan natuurlijk ook bij de oud ijzerboer gaan kijken. ![woot :OO:](./images/smilies/woot.gif)
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
di feb 02, 2010 7:54 pm |
|
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
helaas dat hij niet gevonden is, op marktplaat worden ze wel eens aangeboden. succes met zoeken!
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Jubbega 2011 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Damwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 2010 1ste 70cc Genemuiden 2012 1ste 70 cc Genemuiden 2013
|
di feb 02, 2010 8:00 pm |
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
maargoed ik heb precies dezelfde staan, heb er nu een am6 blok onder zitten maar staat al jaren stil omdat ik er gewoon geen tijd voor heb om af te maken. IK vind het persoonlijk 1 van de mooiste oude modellen en ook het kapwerk is heel wat degelijker dan van de nieuwe modellen.
|
wo feb 03, 2010 10:03 pm |
Persoonlijk album
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
|
wo feb 03, 2010 10:08 pm |
Persoonlijk album
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
wo feb 03, 2010 10:12 pm |
Persoonlijk album
|
cebess
Administrator
|
whaha dat was ik al helemaal vergeten, die pagina is nog beter natuurlijk. Bedankt!
|
wo feb 03, 2010 10:49 pm |
Persoonlijk album
|
vmijoost
ApriliaForum Member
|
Valerie schreef: Idd, jammer dat je nu eindelijk zoveel te weten bent gekomen en dat je dan uiteindelijk te horen krijgt dat ie deels naar de oudijzerboer is gebracht. Ja dat was wel pijnlijk.. Zeker gezien het feit dat dit pas een jaar geleden is gebeurd en ik al ruim twee jaar ernaar op zoek was! Maar goed, ik weet in elk geval wat er van terecht is gekomen dus kan stoppen met zoeken!
|
do feb 04, 2010 1:21 am |
|
vmijoost
ApriliaForum Member
|
*Vincent* schreef: Je kan natuurlijk ook bij de oud ijzerboer gaan kijken. ![woot :OO:](./images/smilies/woot.gif) ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif) nee ik zoek wel naar een zelfde compleet exemplaar..
|
do feb 04, 2010 1:23 am |
|
vmijoost
ApriliaForum Member
|
cebess schreef: maargoed ik heb precies dezelfde staan, heb er nu een am6 blok onder zitten maar staat al jaren stil omdat ik er gewoon geen tijd voor heb om af te maken. IK vind het persoonlijk 1 van de mooiste oude modellen en ook het kapwerk is heel wat degelijker dan van de nieuwe modellen. very Nice..! Mocht je er ooit van af willen let me know! Moet je hem wel helemaal zo houden zoals ie op de foto is dus niet in die kleur spuiten die in je project topic staat!
|
do feb 04, 2010 1:27 am |
|
cebess
Administrator
|
Ja daar zie ik zowieso ook vanaf. Ik wil de kleuren dan gewoon origneel laten. Mocht ik het niet meer zien zitten dan zal ik aan je denken. Er zit overigens ook een kenteken bij, dat heb ik dan wel effe tussendoor gedaan. En op het kenteken staat geen bloknummer zodat alles eronder kan.
|
do feb 04, 2010 9:07 am |
Persoonlijk album
|
vmijoost
ApriliaForum Member
|
cebess schreef: Ja daar zie ik zowieso ook vanaf. Ik wil de kleuren dan gewoon origneel laten. Mocht ik het niet meer zien zitten dan zal ik aan je denken. Er zit overigens ook een kenteken bij, dat heb ik dan wel effe tussendoor gedaan. En op het kenteken staat geen bloknummer zodat alles eronder kan. In het kader van het origineel houden moet je dan natuurlijk ook alle originele stickers erop laten zitten hè, en dingen zoals de knipperlichten, spiegels, dat lange achterspatbord waar je kenteken op zit, etc. ![whistling :Y:](./images/smilies/whistling.gif) Helemaal origineel blijft toch 't mooist. Een ander (beter) blok zoals die am6 is natuurlijk wel weer een verbetering. Maar idd, mocht je het niet meer zien zitten dan moet je als eerst aan mij denken! Wat voor een bouwjaar is ie eigenlijk?
|
do feb 04, 2010 10:54 am |
|
|