|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
twellob0y
ApriliaForum Member
|
vlotter
de vlotter lekt benzine, maar ik kan zo niet bij de vlotter komen. is d'r een handiger manier dan lopen martelen met schroevendraaiers?? wat moet ik weghalen om er makkelijker bij te kunnen? bvd
|
vr jan 29, 2010 10:48 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Re: vlotter
Kleine vragen topic.
draai de slangeklem op je spruitstuk los, dan kan je je carb een kwartslag ongeveer naar links draaien (met de klok mee), en dan kan je er makkelijk bij.
Maar voortaan in het kleine vragen topic.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
vr jan 29, 2010 10:56 pm |
|
|
Dnyo5o
ApriliaForum Member
|
je vlotterbak heeft waarschijlijk een ziekte genaamd: wat vervelend nu wat je kan doen is hem vastlassen of in de fik steken of je meot hem gemokuur geven
|
zo jan 31, 2010 1:48 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Hoi, jij krijgt vanmij, omdat ik pas jarig ben geweest en ik nou eenmaal een gulle jongeman ben, een gratis permanente ban, dit houd in: dat je lekker op een ander forum met ziektes mag gaan schelden, onzin blaten en vervelend doen.
bedankt, daag
|
zo jan 31, 2010 2:29 am |
|
|
MarcoZ
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 10, 2009 6:42 pm Berichten: 320 Woonplaats: Rijssen
|
Racekees schreef: Hoi, jij krijgt vanmij, omdat ik pas jarig ben geweest en ik nou eenmaal een gulle jongeman ben, een gratis permanente ban, dit houd in: dat je lekker op een ander forum met ziektes mag gaan schelden, onzin blaten en vervelend doen.
bedankt, daag
|
ma feb 01, 2010 6:08 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|