LED Achterlichten inc remlicht
Beste medeforummers,
Ik heb een inkoopkanaal die mij hele mooie LED achterlichten kan leveren. Ik heb er zelf altijd 1 gebruikt in mijn Puch Maxi die voorzien was van een derbi imitatie achterlicht onder de buddy.
Ik weet niet precies of deze in alle brommers past, maar dat kunnen jullie mij wel vertellen. De lichtopbrengst is zeker goed te noemen, en fel. Als je gaat remmen, gaat hij feller branden. Het zijn leuke vervangingslampen die gewoon stukken minder stroom vreten dan je normale gloeilampjes. En een langere levensduur.
Ze schijnen rood licht, dus uitermate geschikt voor als je misschien doorzichtige achterlicht unit hebt.
Ik heb voor puch maxi ook al ledjes verkocht, echter die waren anders, klein en zonder remlicht. Die liepen storm, en ben door de voorraad heen. Ik heb er nieuwe voor besteld echter helaas in backorder, eind februari weer leverbaar.
Ik heb hier op het moment 3 setjes van 2 lampjes liggen, en ik kan aan meer komen, levertijd is soms wel een week of 2-3.
Ze hebben een vaste prijs, geen gezeur maar per setje van 2 lampjes €10 inclusief verzendskosten.
Ik kan ze ook openmaken en per stuk opsturen, dan vraag ik €6 per lampje inclusief verzendskosten.
Overmaken kan per bank of paypal, of afhalen aan huis.
Foto's
Ik heb ze exclusief alleen op het Aprilia Forum staan, dus (nog) niet op andere forums of marktplaats.
Bij intresse kan ik eventueel ook aan andere kleuren komen, wit - blauw - geel/oranje - groen. En wellicht ook aan andere soorten LED lampjes. Laat maar horen wat je wat lijkt.