Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
Stationair sproeirs mikuni tm24
Hallo,
Ik zoek stationair sproeiers voor me mikuni 24mm. Zit nu 15 in, en zoek wat groter, rond de 20 waarschijnlijk. Als iemand deze heeft, of weet waar je ze nieuw kan krijgen, meld dat dan even
mvg Lucas
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
Re: Stationair sproeirs mikuni tm24
kijk daar heb ik wat aan danku
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
Re: Stationair sproeirs mikuni tm24
Dat is heel mooi, ik ben erachter gekomen dat de stationair sproeier uit me 27tmx ook past, en dat is een 30. Dus dat ga ik even proberen, als dat niets is zou ik graag even jou 20 willen testen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum