Derbi DRD Malossi MHR80 Supermoto- Laatste foto's P.317
Auteur |
Bericht |
b0nes
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 04, 2009 6:01 pm Berichten: 858 Afbeeldingen: 0
|
Re: Jaspers derbi drd, Quad update P.121
ik alleen slangklem iets los , carb draaien en ik kan erbij.
_________________ Subaru impreza wrx '04 If in doubt, flat out! Kawasaki ZX-6R ninja '03 let the good times roll!
|
za jan 23, 2010 12:36 am |
Persoonlijk album
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
ik kan ook gewoon slangklem los en carb schuin draaien,en dan kan ik dr zo bij ??
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
za jan 23, 2010 12:54 am |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Ari schreef: en ik dacht juist altijd, sm is zo handig omdat al die kappen er niet in de weg zitten als je gaat afstellen, maar dat valt dus tegen ik hoef geen kappen wegtehalen. En kan ook me uitlaat laten zitten als ik wil, maar dan vind ik het zo'n gepiel en zie ik iets minder, dus die 2 min werk om me uitlaat eraftehalen ga ik niet liggen kloten. Dus haal ik die er ook gewoon af, en dan draai ik ook slangenklem beetje los en dan draai ik zo me carb naar me toen. En bOnes jij hebt een pro dus daar heb jij helemaal geen last van, das wel chill
za jan 23, 2010 12:35 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
nee maar ik bedoel, bij een tzr of rs heb je altijd gezeik met de kappen die ervoor zitten en ik dacht dat bij een senda oid je gelijk bijkon, maar dan zeg jij weer dat je uitlaat erafhaalt enzo dus ik dacht, zo veel makkelijker is een sm nouw ook niet maarja, ik kom ook moeilijk uit mn woorden enneh, beetje noobvraagje, hou me nooit bezig met senda's enzo, maar hoezo is pro makkelijker dan een drd? iets andere kappen toch?
za jan 23, 2010 12:56 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
nee bij een pro loopt uitlaat rechtsom in plek van linksom. En je kan de carb maar naar een kant draaien en das naar links. Naar rechts zit je kickstartdeksel ervoor. Dus heb je bij een pro geen last van de uitlaat Snapte?
za jan 23, 2010 1:02 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
oke dan, maar is de uitlaat dan de enigste verschil?
za jan 23, 2010 1:06 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
jasperrr91 schreef: Ari schreef: en ik dacht juist altijd, sm is zo handig omdat al die kappen er niet in de weg zitten als je gaat afstellen, maar dat valt dus tegen ik hoef geen kappen wegtehalen. En kan ook me uitlaat laten zitten als ik wil, maar dan vind ik het zo'n gepiel en zie ik iets minder, dus die 2 min werk om me uitlaat eraftehalen ga ik niet liggen kloten. Dus haal ik die er ook gewoon af, en dan draai ik ook slangenklem beetje los en dan draai ik zo me carb naar me toen. En bOnes jij hebt een pro dus daar heb jij helemaal geen last van, das wel chill Kut he met die uitlaat in de weg. Ik haalde altijd de tank eraf. Dan heb je pas veel ruimte.
|
za jan 23, 2010 1:23 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
Martijn Derbi senda schreef: jasperrr91 schreef: Ari schreef: en ik dacht juist altijd, sm is zo handig omdat al die kappen er niet in de weg zitten als je gaat afstellen, maar dat valt dus tegen ik hoef geen kappen wegtehalen. En kan ook me uitlaat laten zitten als ik wil, maar dan vind ik het zo'n gepiel en zie ik iets minder, dus die 2 min werk om me uitlaat eraftehalen ga ik niet liggen kloten. Dus haal ik die er ook gewoon af, en dan draai ik ook slangenklem beetje los en dan draai ik zo me carb naar me toen. En bOnes jij hebt een pro dus daar heb jij helemaal geen last van, das wel chill Kut he met die uitlaat in de weg. Ik haalde altijd de tank eraf. Dan heb je pas veel ruimte. Jah klopt, dat doe ik alleen als ik gasnaald wil verstellen. Of bij me cil moet. En ari, dat is een van de verschillen. een pro heeft ook electrische start, andere kappen, ander frame, andere achterbug, andere achterveer, andere voorvork en dat was het wel zo'n beetje
za jan 23, 2010 1:42 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
ik heb cross hm, loopt strak langs t frame en zit ook totaal niet in de weg.
_________________ Ktm #24
|
za jan 23, 2010 2:26 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Ik heb ook een cross hm, maar als ik bij mn carb moet haal ik hem der gewoon af hoor. sowieso makkelijker sleutelen, en tis toch een kwestie van 2 veertjes
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
za jan 23, 2010 5:38 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
klopt, daarom doe ik het ook, is net wat handiger. Ik kan me uitlaat ook laten zitten maar vind ik niet fijn. Zo toen straks nieuw rubbertje gehaald eropgezet en 1 maatje kleinere sproeier erin gedaan. En me uitlaat gepolijst/ hevels opgepoetst. Loopt weer lekker
Laatst bijgewerkt door jasperrr91 op za jan 23, 2010 5:47 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za jan 23, 2010 5:42 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Je bedoelt rubbertje tussen je carb en spruit? heb je daar foto van, want mijn brommer rijd nog steeds zonder sproeier en rijd nagenoeg perfect, wat dus niet echt klopt volgens mij Ik denk dat hij bij het rubbertje valse lucht zuigt, rubbertje ziet er ook n beetje cheap ass uit
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
za jan 23, 2010 5:46 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
jah bij mij was doe gewoon overdwars gescheurd, heb er nu een bij de dealer gehaald. die voelt wel wat degelijker/ steviger aan. Zal ekkes foto uploaden!
za jan 23, 2010 5:48 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
Ok foto van me ouwe spruitstukrubber. Nieuw spruitstukrubber is tevens wat netter afgewerkt al zeg ik het zelf. Aan binnenkant stuk gladder.
En een slechte foto van me gepolijste uitlaat.
Bijlagen:
DSC01069.JPG [ 56.49 KiB | 263 keer bekeken ]
DSC01065.JPG [ 76.08 KiB | 263 keer bekeken ]
za jan 23, 2010 5:53 pm |
|
|
11martijn11
ApriliaForum Member
|
*Vincent* schreef: Je bedoelt rubbertje tussen je carb en spruit? heb je daar foto van, want mijn brommer rijd nog steeds zonder sproeier en rijd nagenoeg perfect, wat dus niet echt klopt volgens mij Ik denk dat hij bij het rubbertje valse lucht zuigt, rubbertje ziet er ook n beetje cheap ass uit jij wel
|
zo jan 24, 2010 2:04 pm |
|
|
|