te koop/ te ruil Unieke Aprilia RS50 €1250,- !!!!!!
Ik bied hierbij me Unieke Aprilia rs 50 aan.
Ik heb deze brommer ongeveer 1 jaar geleden gekocht om hem op te knappen, er is in die tijd zo'n beetje alles vervangen wat vervangen kan worden.
Ik ben er begin van dit school jaar pas mee gaan rijden en heb met al dit nieuwe spul ongeveer 4000km mee gereden.
Nieuwe onderdelen zijn onder andere :
motorisch
-Nieuwe krukas (doppler versterkt dus geschikt voor 70cc of 80cc ) + keeringen en lagers
-Nieuwe 50cc Top preformance cilinder (gewone vervangings cilinder van gietijzer zeerslijtvast )
-Nieuwe bougie
-keeringen
-koppelings veren
-blok olie
-koelvloeistof
Verder heb ik er een andere carbrateur opgezet voor de trekkracht namelijk een 17,5mm Dellorto met een origineel luchtfilter. en een Metra kit Rk uitlaat ook voor meer trekkracht in de powerband en een iets hogere top
En nog veeel meer, alle bonnen zijn aanwezig!!! dat bijelkaar is al €1000,-Frame gedeelte ect.
-Frame is opnieuw gespoten
-Achterbrug is opnieuw gespoten
-voorvork is gereviseerd (keeringen, olie etc. )
-Alle kappen zijn opnieuw gespoten (de voorkap is ook van binnengespoten )
-alle kabels vervangen (gas,koppeling, toeren en km-teller )
Zoals je ziet heb ik veel aandacht en geld in deze brommer gestoken. Ik heb hem ook tot het laaste boutje uitelkaar gehaald om alles schoon te maken en eventueel te repareren.
verder heb ik carbon look hevels, stuurgewichten, rempedaal en tandwielkapje erop gezet
Velgenlint (wit) op de velgen geplakt en op de tank een tankpad tegen krassen en 2 Aprilia stickers erop.
De rest van de lak is erin gespoten en je zult dus nergens net zo'n brommer zien rijden
Ik ben vast nog wel het een en het ander vergeten, omdat ik er zo lang aan gewerkt heb.
technische gegevens :
-50cc cilinder
-17,5mm carbrateur
-origineel filter
-vertanding 11/47 ( ook nieuw net als de ketting)
-Metra kit uitlaat
-rijdt gewoon op mengsmering via het oliepompje ( op RS power voorheen TTS )
-topsnelheid 105 km/p (afvoeren kan je altijd doen )
- Bouwjaar 2004
- Km-stand 13.500km (word nog dagelijks mee gereden.
Vraagprijs : €1550,- dit is incl. onderhoudsbeurt!! ( dat wil zeggen ": nieuwe ketting, tandwielen, motorolie, bougie, banden oppompen en verdere controles, uiteraard ook gewassen en vol getankt!!! )
M.v.g Jason Mulders
Vragen? kan je altijd bellen/mailen (lees iedere dag me mail)
Foto's ( wel slecht maar was net te laat, werd al donker en door de flitser gaan de kleuren er zo raar uitzien dus die gewoon uitgelaten )