looooooooooooooooooool, de grootste rede dat ik alles uit elkaar heb getrokken is dat die valse lucht bleef zuigen en ik duizenden pogingen heb gedaan om te vinden waar het vandaan komt, nou euhhm misschien dat jullie nu ook zoiets hebben van hmm ziet er niet gezond uit?
voor de mensen die niet weten waar dit vanaf komt, nou dit is een stuk keerring van de ontstekingskant, lag ook olie op keerring, oftewel hij zoog gewoon nog steeds valse lucht via dezelfde keerring nadat ik hem had vervangen nou ben ik bang dat het niet mijn schuld is, heb die keerring bij vd louw gehaald, dealert hierzo, maar zijn stel n00bies, dus denk verkeerde maat ofzo? iig ist niet goed, maar ook nog even gezocht naar andere lekplaatsen van olie, najah het komt eruit bij me balans-as-keerring, bij me ontstekingskant keerring, en eigenlijk het kutste, tussen de 2 carter helften vandaan drupt het.
maargoed, blok gaat toch uit elkaar, sowieso OVERAL nieuwe keerringen, en niet alleen bij de krukas zoals eerst. zou ik krukaslagers ook vervangen? denk het wel toch?
en euhhm om me blok te laten stralen en dan coaten, word dat met een carter gedaan waar krukas alles enzo nog in zit? want iemand zei van dat ik me als ik me cilinder erop laat het allemaal netjes gestraald kan worden, en dat ook met coaten alles in elkaar bleef?
verder heb ik een orginele radiateur, een blokframe, een achterremsysteem op druk en een (mat )zwarte achtervelg binnen gekregen, ben beetje al m'n boutjes enzo aan het ontvetten en schoonmaken, moertjes komen gewoon nieuwe op, maar geen zin om al die vage maten 7 euro per boutje te betalen voor orgineel dus die maak ik schoon, net als de binnenkant van de kettingspanner, het deel wat in de brug zit, die schroef en dat buitenste plaatje en het moertje wat aan de binnenkant zit worden gewoon vernieuwd
verder heb ik m'n pro race uitlaat te koop gezet, m'n ervaring met r3 is alleen een te rijke afstelling en valse lucht te gelijk, maar als die hem door z'n stotter trok was het een beest vergeleken bij de pro race.
en aangezien deze gozert dezelfde cilinder heeft, en ook een yasuni r3 ben ik toch overtuigd dat ondanks m'n beperkte ervaring met de r3 die wel stuk beter is dan m'n pro race op deze cilinder. majah hier dat filmpje:
nee, maar nu ff wel, ga maar is pitten, half 7 gaat de wekker al, en moet ik er écht uit. dus niet nog 10 min blijven liggen want dan mis ik me trein zit hier nu nog met wijd open ogen omdat ik niet eens moe ben
owjah ik heb trouwens een eenmansbedrijfje gevonden via via, en hij kan stralen, poedercoaten en spuiten schuren etc. en hij is erg goedkoop vergeleken met andere (schijnt). maar dat komt onderandere ook doordat die voor mensen met scooters en brommers meer "zwart" werk levert scheelt mij dus weer money
hmm najah ik heb best wel wat mensen gehoord die gewoon dachten dat het kon, en heb ook wel is gecoate blokken gezien, maar geen idee of dat zo is.. maar een mooie laklaag kan wel?
sjah krukaslagers wilde ik al wel doen, gewoon voor zekerheid, tis toch weer uit elkaar geweest dan, en zal vast wel ff een tik krijgen, maar dacht vraag het ff hoe jullie erover denken
haha jah van dat stralen dat je moet afdekken snap ik ook wel maar overal moet je dus boutjes in draaien zodat je schroefdraad niet beschadigd? en krukas gewoon goed afdekken zou genoeg moeten zijn?
dit was trouwens een viton keerring alleen kan nergens de maten vinden die ik nodig heb dus kan ook niet zoeken wat het gaat kosten bij mekaar
okeej, maar nou snap ik weer niet of je je carters los moet stralen of als het allemaal in elkaar zit? in principe maakt het mij niet uit, blok gaat toch uit elkaar.
looool k zou sowieso je blok niet laten coaten, en als je al wilt laten coaten dan alles los en zeker niet in elkaar laten zitten, dan word alles aan elkaar vast gecoat
en hoe zit je dan met je passingen daniel? Blok gewoon op elkaar laten zitten. Je kan het laten coaten, alle gaten dichtmaken en in alle draadeinden boutjes zetten.
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 20101ste 50 ccJubbega 20111ste SBO Lisse 20101ste 50 ccDamwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 20101ste 70ccGenemuiden 20121ste 70 ccGenemuiden 2013
ja lagers zou ik er sowieso in laten zitten voor de passingen ja, zowel met stralen als coaten. Maar als jij je carters op elkaar laat zitten en ze zijn gecoat krijg je ze niet of nauwelijks van elkaar
en hoe zit je dan met je passingen daniel? Blok gewoon op elkaar laten zitten. Je kan het laten coaten, alle gaten dichtmaken en in alle draadeinden boutjes zetten.
en dan met een stanley mesje gewoon even de coating doorsnijden waar het carter zich splitst
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum