Auteur |
Bericht |
Charger
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 31, 2008 9:01 pm Berichten: 208 Woonplaats: Naaldwijk
|
Re: Ruben's Derbi Senda sm Xtreme
ja, dat klotefietspad. jou horen ze wel aankomen, kom ik dr aan, gaan ze weer 2 breed fietsen . tnx :). haha, gaan we een keer doen
_________________ "Ik heb altijd gelijk. Eens dacht ik dat ik me vergiste, maar zelfs toen zat ik ernaast"
|
ma nov 23, 2009 4:11 pm |
|
|
Charger
ApriliaForum Member
|
even een paar foto'tjes in de sneeuw was donderdag, ligt nu veel meer .. Gtz
_________________ "Ik heb altijd gelijk. Eens dacht ik dat ik me vergiste, maar zelfs toen zat ik ernaast"
|
zo dec 20, 2009 3:31 pm |
|
|
Dane
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 13, 2009 1:31 pm Berichten: 2213 Woonplaats: Eindhoven / Aarle rixtel
|
donderdag lach er hier niks
_________________ viewtopic.php?f=11&t=13857
Alain... schreef: ik was dus zo fucked up pissig dat ik uit wanhoop in de tank heb lopen zeiken.. !!!
|
zo dec 20, 2009 3:33 pm |
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
als ik jou was zou ik nu echt gaan crossen
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
zo dec 20, 2009 3:34 pm |
|
|
Charger
ApriliaForum Member
|
hahah, nee, geen zin om op mn muil te gaan . Gister was t te doen.. maar nou laat ik t maar liever zitten vind t zonde met die pekel.. schijnt dat je t wel merkt..
|
zo dec 20, 2009 3:39 pm |
|
|
Charger
ApriliaForum Member
|
ff een vraagje: ik ben van plan dit achterlicht ( http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=5714) te doen, samen met deze knipperlichten http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... Zwart.html). Weet iemand of je daar weerstandjes of iets tussen moet doen? moet zoiets er dan tussen? ( http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=6196) Moet nog wel ff mn ouders overtuigen dat die standaard achterlicht en knipperlichten echt geen porum zijn alvast bedankt :). Gtz
Laatst bijgewerkt door Charger op ma jan 04, 2010 5:29 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
vr jan 01, 2010 10:16 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Hoeft geen weerstand tussen, ik heb ze ook gehad.
|
vr jan 01, 2010 10:21 pm |
|
|
Charger
ApriliaForum Member
|
Ook dat weerstandding niet bij de knipperlichten? tnx voor de snelle reactie
|
vr jan 01, 2010 10:25 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Kan allemaal zo geomnteerd worden, ben ik bijna wel zeker van. Heb ook zo´n soortgelijk achterlicht gehad. Maar je kan die dingetjes toch ook nog nabestellen dan?
|
vr jan 01, 2010 10:38 pm |
|
|
Reb
ApriliaForum Member
|
Waar wil je die knipperlichten op plakken?
|
vr jan 01, 2010 10:46 pm |
|
|
Charger
ApriliaForum Member
|
Oke, tnx. ja, dat kan idd, maar ik weet niet of t schade "aanricht" , daarom ben ik t liever voor . Morgen trouwens even kijken voor motorhandschoenen.. toch wel lekker tegen de kou en net wat extra bescherming
|
vr jan 01, 2010 10:49 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
|
die moet je kopen ruben ziet er veel mooier uit dan het std. achterlicht ! EN HAAL DIE SCHATTIGE PROP UIT JE UITLAAT ! OF EEN ANDERE PIJP DAN HOREN ZE JE TENMINSTE AANKOMEN OP HET FIETSPAD + met deze meeting MOET je ook mee ! viewtopic.php?f=10&t=14283&st=0&sk=t&sd=azie je wel weer op school
_________________ APRILA RS50 MY ROSSI FIAT 500 REPLICA
|
za jan 02, 2010 1:59 pm |
|
|
Charger
ApriliaForum Member
|
haha, was t wel van plan ja . nog ff mn ouders overtuigen Jaa, over die prop zit ik nog te denken . Kheb geen zin in gedoe met politie en verzekering enzo:X: . ik kijk t nog ff aan . en die meeting ga ik niet, is op zondag... . wel jammer . Beetje goeie vakantie gehad ? Ben trouwens vanochtend op mn plaat gegaan . gelukkig geen schade
Laatst bijgewerkt door Charger op di jan 11, 2011 11:32 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za jan 02, 2010 2:49 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
|
ow jammer dat je niet kan .. ja vakantie was goed alleen minder voor de brommer al dat sneeuw enz .. jij ook ? ow nou gelukkig maar dat je geen schade hebt zou zonde zijn
_________________ APRILA RS50 MY ROSSI FIAT 500 REPLICA
|
za jan 02, 2010 3:06 pm |
|
|
Charger
ApriliaForum Member
|
ja, klopt.. heeft bij mij ook een tijdje stil gestaan . Kwam goed uit eigenlijk, moest nog veel tijd besteden aan mn Profielwerkstuk . rotding is dat zeg.. ja, benk ook blij om . volgens mij alleen wat verf van mn remhendel en wat krasse op mn steppie geloof ik.. dus drie keer niets . Helaas zit mn knipperlicht achter dr nog op, had ik een goede rede voor dat andere achterlicht
|
za jan 02, 2010 3:17 pm |
|
|
|