Auteur |
Bericht |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
wat een comentaar zonder de kwaliteiten te kennen. dan zou je zeker wel anders praten.
maar wat willen serieus geïnteresseerde voor deze rs geven. de kuttekop wil hem tog weg doen . ik geef 1500
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
za feb 04, 2006 9:51 pm |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
heimwee?? snap ik !!
_________________ De NnisRs
|
za feb 04, 2006 9:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
Fast-Rider schreef: wat een comentaar zonder de kwaliteiten te kennen. dan zou je zeker wel anders praten. maar wat willen serieus geïnteresseerde voor deze rs geven. de kuttekop wil hem tog weg doen . ik geef 1500
zund
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
zo feb 05, 2006 11:45 am |
Persoonlijk album
|
|
shiftinggears
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 07, 2006 5:32 pm Berichten: 30 Woonplaats: Andijk
|
tja crossen is ook zeer mooi
_________________ "Aprilia" not just a bike
|
za feb 18, 2006 9:34 pm |
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
beter die rs hebben die je nu heb
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
za feb 18, 2006 11:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
DeEnigeEchte schreef: btw, dit was t laatste dat ik er over zeg... voorlopig
lang genoeg geweest
kerel, je bent niet wijs je hebt 's lands dikste RS en je wilt hem kwijt
had hem DAN niet gekocht
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
zo feb 19, 2006 3:20 am |
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
shiftinggears schreef: heey heey jullie doen net of hij al verkocht is kijk ik rijd er zeker niet voorzichtig mee ben al met knietje aan de grond geweest en rijd altijd TE hard maar ik bedoel alleen maar ALS ik oneruit zou gaan zou het zonde zijn en ik rijd al heel wat jaartjes brommer en crossmotor dus ik kan zeker beter dan de gemiddeld rijden maar alleen maar het woordje "ALS" en ik zou het niet erg vinden iemand blij te maken met een van de mooiste rsjes zo sociaal ben ik en als er dan strax een dikke crosser in de schuur staat een een auto als ik 18 ben ben ik dik tevreden rijd al 6 jaar brommer shiftinggears schreef: ach ja ik loop wel eens meer wat te ijlen ma hij word toch wel neit verkocht kans van 10 % dat ie verkocht wordDeEnigeEchte schreef: DeEnigeEchte schreef: btw, dit was t laatste dat ik er over zeg... voorlopig lang genoeg geweest kerel, je bent niet wijs je hebt 's lands dikste RS en je wilt hem kwijt had hem DAN niet gekocht
Als je nou het topic had gelezen was het ook niet nodig geweest dit te zeggen.
Gewoon goed lezen, nergens staat in dit topic dat hij zeker weten verkocht word.
|
zo feb 19, 2006 11:05 am |
|
|
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
Citaat: nergens staat in dit topic dat hij zeker weten verkocht word
Eigenlijk wel toch?? : Citaat: wat willen serieus geïnteresseerde voor deze rs geven. de kuttekop wil hem tog weg doen
|
zo feb 19, 2006 12:31 pm |
|
|
aprilia_chick!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 04, 2004 3:28 pm Berichten: 53 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: oss
|
en hij zegt dat corssen ook mooi is,.. dus kunnen we daaruit opmaken dat hij een crosser wil gaan kopen?
Ik weet het niet, maar ja in dit topic lijkt het er wel op alsof ie hem gaat verkopen.... Zou wel jammer voor hem zijn, een mooie kans voor iemand anders om een super rs te bemachtigen, maar ja we zullen het wel horen denk ik...
_________________ tetsuya harada identikit (zwart goud)
|
zo feb 19, 2006 12:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
|
Broezz schreef: Citaat: nergens staat in dit topic dat hij zeker weten verkocht word
Eigenlijk wel toch?? : Citaat: wat willen serieus geïnteresseerde voor deze rs geven. de kuttekop wil hem tog weg doen
Dit zei hij zelf niet he..
Als hij hem wil verkopen dan moet hij het zelf maar even duidelijk zeggen.
Maar we gaan weer ontopic
Ga je er binnenkort ook nog dingen aan veranderen?
|
zo feb 19, 2006 12:41 pm |
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
ben ik heb idd ook mee eens, maar de TS heeft het ZELF nog niet aangegeven...
Hoewel ik hier zelf ook uit begrijp dat hij hem kwijt wil, moeten we (ja, ik ook) niet al te voorbarig zijn
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
ma feb 20, 2006 3:20 pm |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
achjah hij heeft nog niets bevestigd, en als hij slim is doet hij dat ook niet
ik zeg nogmaals , heerlijke rs heb je man
_________________ De NnisRs
|
ma feb 20, 2006 4:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
Zeker, zou zonde zijn als je hem wegdoet
|
ma feb 20, 2006 6:02 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Wat een slap gelul hier
|
ma feb 20, 2006 6:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
|
|